Buna ziua.
Stie cineva sa ma lamureasca daca titularul unui PFA poate figura cu contract de administrare sau cu altfel de contract asimilat cu propriul PFA?
Stiu ca nu poate figura cu CIM, care intra sub incidenta Codului Muncii, dar contractul de administrare intra sub incidenta Codului Civil.
Daca raspunsul este nu, ma poate cineva lamuri:
1) cum procedez cu cheltuielile necesare, sa zicem, traiului in strainatate, care la salariati sau venituri asimilate salariilor sunt cuprinse in diurna.
2) cum pot face sa nu ma incarc cu toate cheltuielile la inceputul anului pentru tot anul anterior, ci sa le platesc in cursul anului.
Va multumesc.
Contract de administrare PFA
Re: Contract de administrare PFA
Nu.
1.Cheltuielile personale, precum cele pentru traiul zilnic, nu sunt considerate deductibile. Totuși, dacă deplasarea în străinătate este în interesul activității PFA-ului, anumite cheltuieli, precum cele de transport, cazare sau masă, pot fi deductibile, cu condiția să fie documentate corespunzător și să aibă legătură directă cu activitatea desfășurată.
2.puteți opta pentru plata acestora pe parcursul anului. Este important să înregistrați toate cheltuielile în momentul în care acestea sunt efectuate și să le alocați perioadei fiscale corespunzătoare.
1.Cheltuielile personale, precum cele pentru traiul zilnic, nu sunt considerate deductibile. Totuși, dacă deplasarea în străinătate este în interesul activității PFA-ului, anumite cheltuieli, precum cele de transport, cazare sau masă, pot fi deductibile, cu condiția să fie documentate corespunzător și să aibă legătură directă cu activitatea desfășurată.
2.puteți opta pentru plata acestora pe parcursul anului. Este important să înregistrați toate cheltuielile în momentul în care acestea sunt efectuate și să le alocați perioadei fiscale corespunzătoare.
“Cea mai valoroasă parte a unui om nu este mintea plină de cunoștințe, ci inima plină de iubire, urechea pregătită să asculte și mâna dispusă să ajute.”