documente casa de marcat

Mesaj
Autor
iliesc853
Mesaje: 133
Membru din: Vin Iun 14, 2013 11:33 am

documente casa de marcat

#1 Mesaj de iliesc853 »

Vad si aud tot felul de discutii referitoare la documentele care trebuie sa existe in sertarul casei de marcat.
Astfel, ar trebui sa se intocmesca dispozitii de incasare/plata pentru intrarile si iesirile de numerar, chiar daca avem bonul fiscal aferent incasarii, respectiv chitanta pentru furnizorul achitat.
Este corect? Exista legislatie in acest sens?

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 27352
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: documente casa de marcat

#2 Mesaj de tomac »

Nu trebuie așa ceva. E o interpretare abuzivă a legii. Legea cere întocmirea de documente justificative, la punctul de lucru, pentru sume intrate/ieșite în/din sertarul casei de marcat - altele decât cele din vânzări sau din sume de serviciu. Ele însă trebuie marcate în casă în mod corespunzător: intrare de sume, respectiv ieșire de sume.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

Scrie răspuns