Pagina 1 din 1
Adresare intrebare catre Asistenta contribuabili
Scris: Joi Aug 14, 2014 8:52 pm
de ferenta
În mod normal după adresarea unei întrebări către Anaf, după completarea formularului aşa cum se precizează acolo, după apăsarea butonului trimite, nu ar trebui să apara vreun mesaj ceva, cum că s-a trimis, că la mine nu apare decât din nou o fereastră goală cu formularul respectiv.Îi rog pe cei care ştiu, să mă lumineze şi pe mine!Am trimis în încercarea mea de vreo trei ori, aceeaşi întrebare, nedumerirea mea e dacă or fi primit toate trei solicitările sau niciuna

, dacă eu nu am primit nicio confirmare?
Vă mulţumesc frumos!
Re: Adresare intrebare catre Asistenta contribuabili
Scris: Vin Aug 22, 2014 7:54 am
de ferenta
Nu ştie nimeni?
Re: Adresare intrebare catre Asistenta contribuabili
Scris: Vin Aug 22, 2014 9:15 am
de apetrem
In mod normal, trebuia sa fi primit cel putin un email de confirmare, indiferent de competenta teritoriala a organului care va raspunde.
Se poate ca intrebarea sa fi fost redirectata catre fiscul din teritoriu si acestia sa formuleze direct raspunsul intr-un termen ... oarecare.
Dar, la fel de probabil este ca emailul sa rataceasca inca prin serverele in renovare ...
Se poate trimite o copie a intrebarii si direct pe adresa de email de la asistenta contribuabil de care apartine firma.
Re: Adresare intrebare catre Asistenta contribuabili
Scris: Vin Aug 22, 2014 9:41 am
de ferenta
Mulţumesc frumos d-le Marian!O să mai aştept, că doar se pare că ăsta e singurul drept care i-a mai rămas contribuabilului din România!
