Cititi de jos in sus.
Buna ziua,
Din pacate nu ati inteles ceea ce am incercat sa va explic. Nu avem de unde sa stim ce salvari aveti dumneavoastra in calculatorul personal, dumneavoastra vedeti, noi nu putem vedea prin e-mail. Nu stim cum ati salvat, cand, daca mai exista si alte salvari mai recente in calculator sau pe un alt suport de stocare a datelor. V-am indicat sa reveniti telefonic doar pentru a va putea ajuta. In cazul de fata, solutia era sa ne logam la dumneavoastra in calculator si sa cautam noi datele dumneavoastra, sa verificam daca s-au pierdudt sau nu.
Nu intelegem ce considerati amenintare, asistenta se acorda telefonic sau prin e-mail conform continutului licentei pe care ati achizitionat-o. Sunt anumite probleme care se rezolva prin e-mail si anumite probleme pentru care este absolut necesar sa reveniti telefonic.
Va rugam sa va calmati, iar daca din motive personale nu ne puteti apela, lasati un numar de telefon si o sa facem noi acest lucru.
Cu stima,
Georgiana Mocanu
Asistenta clienti
SAGA Software
021 30 800 60; 0723 512 059; 0746 060 380
Fax - 021 320 4220
http://www.sagasoft.ro
From:
Sent: Tuesday, November 25, 2014 1:03 PM
To:
[email protected]
Subject: Re: Va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru saga c30 , in urma reinstalarii sistemului de operare windows 7 . Nu pot importa clona cu ultimile luni lucrate din perioada august 2013 - septembrie 2014
Va multumesc pentru solicitudine dar asta nu este raspunsul dezvoltatorului care se respecta in loc sa ma ajutati sa rezolv problema treceti la amenintari este stupefiant nu ma asteptam la asemenea mesaj pacat am sa platesc un specialist (pe care il puteti furniza chiar dvs. intrucat sunteti realizatorul softului noi ceilalti ne dam cu parerea si atat) oricum la reinnoirea abonamentului voi fi mai atenta . Nu este de ajuns sa incasezi doar abonamentul fara sa ajuti in cazuri mai deosebite.
On Tuesday, November 25, 2014 12:38 PM, "
[email protected]" <
[email protected]> wrote:
Buna ziua,
Va rugam sa intelegeti ca ne este imposibil sa va ajutam prin e-mail deoarece nu stim ce salvari aveti dumneavoastra in calculator.
De asemenea, va rugam sa nu mai reveniti prin e-mail pe acelasi subiect pentru ca veti primi acelasi raspuns.
Cu stima,
Georgiana Mocanu
Asistenta clienti
SAGA Software
021 30 800 60; 0723 512 059; 0746 060 380
Fax - 021 320 4220
http://www.sagasoft.ro
From:
Sent: Tuesday, November 25, 2014 12:23 PM
To:
[email protected]
Subject: Re: Va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru saga c30 , in urma reinstalarii sistemului de operare windows 7 . Nu pot importa clona cu ultimile luni lucrate din perioada august 2013 - septembrie 2014
La restaurarea bazei de date, in folder-ul arhiva exista mai multe salvari lunare pe ani. Exemplu - ultimul fisier RAR din arhiva este din 25.08.2013, restul inregistrarilor din aceea luna pana in prezent nu sunt de gasit, in schimb apar in fisierul clona intr-un alt format. Nu am putut accesa aceste fisiere pt. a restaura baza de date la zi.
On Monday, November 24, 2014 11:43 AM, "
[email protected]" <
[email protected]> wrote:
Buna ziua,
Ne puteti contacta telefonic pana la orele 17:30.
Cu stima,
Georgiana Mocanu
Asistenta clienti
SAGA Software
021 30 800 60; 0723 512 059; 0746 060 380
Fax - 021 320 4220
http://www.sagasoft.ro
From:
Sent: Monday, November 24, 2014 11:40 AM
To:
[email protected]
Subject: Re: Va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru saga c30 , in urma reinstalarii sistemului de operare windows 7 . Nu pot importa clona cu ultimile luni lucrate din perioada august 2013 - septembrie 2014
Va multumesc care este ora limita la care pot apela?
On Monday, November 24, 2014 11:30 AM, "
[email protected]" <
[email protected]> wrote:
Buna ziua,
Cel mai bine ar fi sa reveniti cu un telefon la oricare dintre numerele din semnatura acestui mail.
Cu stima,
Georgiana Mocanu
Asistenta clienti
SAGA Software
021 30 800 60; 0723 512 059; 0746 060 380
Fax - 021 320 4220
http://www.sagasoft.ro
From:
Sent: Monday, November 24, 2014 11:11 AM
To:
[email protected]
Subject: Re: Va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru saga c30 , in urma reinstalarii sistemului de operare windows 7 . Nu pot importa clona cu ultimile luni lucrate din perioada august 2013 - septembrie 2014
Va precizam ca nu este vorba de un alt calculator, este acelas calculator in care am schimbat sistemul Wxp cu sistemul W7 si trebuie salvata baza de date din C-ul vechi in C-ul nou. Am reusit sa copiem deocamdata pentru saga c30 dar nu apare perioada 01.08.2013 pana la 30.09.2014. Inainte de aceasta operatiune am facut actualizarea la versiunea 447 pentru saga c30 si de asemeni pentru saga s30. Pentru saga s30 nici nu am incercat inca. Va rog sa ne spuneti daca gresim undeva am mai facut aceasta operatiune intrucat am marit spatiul din C si nu am avut nici-o problema. Salvarile se gasesc in TEMP CA NU STIM UNDE SA LE MAI CAUTAM INTRUCAT SUNT TOATE SALVARILE DIN 2011 PANA IN 2014.Va rugam sa ne recomandati eventual o peersoana sau o firma autorizata in aceste operatiuni putem lucra cu o persoana autorizata prin Team Viewer intrucat am inteles ca dvs. nu executati aceasta operatiune desi majoritatea dezvoltatorilor asa rezolva problemele care apar pe parcurs. va multumesc
On Monday, November 24, 2014 10:25 AM, "
[email protected]" <
[email protected]> wrote:
Buna ziua,
Pasii sunt axect acestia. Pentru a putea muta in intregime programele pe un alt calculator trebuie sa copiati folderele Saga C 3.0. si Saga PS 3.0. pe nou calculator, iar ulterior sa instalati peste aceste foldere versiunile gratuite pentru fiecare dintre programe.Verificati ca folderele sa contina programele complete cu informatii la zi.
Daca nu aveti date recente, cel mai probabil ati copiat foldere mai vechi, probabil copii de singuranta ale programului.
Cu stima,
Georgiana Mocanu
Asistenta clienti
SAGA Software
021 30 800 60; 0723 512 059; 0746 060 380
Fax - 021 320 4220
http://www.sagasoft.ro
From: Baron
Sent: Monday, November 24, 2014 8:53 AM
To:
[email protected]
Subject: Re: Va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru saga c30 , in urma reinstalarii sistemului de operare windows 7 . Nu pot importa clona cu ultimile luni lucrate din perioada august 2013 - septembrie 2014
Va dau citat din ce mi-a dictat o colega a dvs. " Copiati folderul saga c30 pe caculator si peste folder copiati si instalati versiunea gratuita saga c30 si asa procedati si cu saga s30" Insa vremea trece si nu pot recupera datele in intregime care ar putea fi motivul si mai ales solutia. Repet mesajul a fost dictat de aceea va rog sa-mi scrieti dvs. pasii ce trebuie urmati.
On Sunday, November 23, 2014 11:26 PM, "
[email protected]" <
[email protected]> wrote:
Buna ziua,
Nu am inteleg exact cum ati procedat. Reveniti cu un telefon in timpul programului de asistenta telefonica.
Cu stima,
Mihai Popescu
IT&C Manager
SAGA Software
021 30 800 60; 0723 512 059; 0746 060 380
Fax - 021 320 4220
http://www.sagasoft.ro
From: Baron
Sent: Sunday, November 23, 2014 6:43 PM
To:
[email protected]
Subject: Re: Va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru saga c30 , in urma reinstalarii sistemului de operare windows 7 . Nu pot importa clona cu ultimile luni lucrate din perioada august 2013 - septembrie 2014
Va rog sa-mi descrieti pasii ce trebuie urmati nu reusesc sa reinstalez lucrarea in totalitate imi lipseste perioada august 2013 - septembrie 2014. Poate nu am scris pasii ce trebuiesc urmati va rog sa mi-i transmiteti dvs. intrucat se apropie data de 25 ale lunii si nu pot lucra in programe. Va multumesc.
On Wednesday, November 19, 2014 10:04 AM, Baron wrote:
Buna ziua va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru cele doua programe saga soft si anume sagaC30 contract nr.95880, si sagaS30, contract . Abonamentul este platit calculatorul este ecelas insa am instalat sistemul de operare WINDOWS 7. De asemani va comunic ca nu sunt o experta in ceea ce priveste aceste operatiuni fapt pentru care am instalat TeamViewer. Va multumesc anticipat si astept parerea dvs. pentru rezolvarea acestei probleme care este foarte urgenta avand in vedere ca data limita pentru comunicarea declaratiilor catre anaf este 25.11.2014.
On Tuesday, November 18, 2014 10:22 PM, "
[email protected]" <
[email protected]> wrote:
Buna seara,
Reveniti cu un telefon maine, dupa ora 09.00. Va vor indruma colegii de la asistenta.
Cu stima,
Mihai Popescu
IT&C Manager
SAGA Software
021 30 800 60; 0723 512 059; 0746 060 380
Fax - 021 320 4220
http://www.sagasoft.ro
From: Baron
Sent: Tuesday, November 18, 2014 10:15 PM
To:
[email protected]
Subject: Re: Va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru saga c30 , in urma reinstalarii sistemului de operare windows 7 . Nu pot importa clona cu ultimile luni lucrate din perioada august 2013 - septembrie 2014
AM INSTALAT WINDOWS 7 SI NU POT REACTIVA AM REINSTLAT SAGA CU ULTIMILE ACTUALIZARI SI NU ACCESA ARHIVA DIN PERIOADA IULIE 2013 - OCTOMBRIE 2014. mENTIONEZ CA ARHIVA EXISTA IN CALCULATOR INSA SAGA NU O VEDE SI NU O RECUNOASTE. ESTE VORBA DE ACELAS CALCULATOR . INAINTE DE INSTALAREA NOULUI SISTEM PERIOADA MENTIONATA MAI SUS A FOST SALVATA PE ALTA PARTITIE DECAT PARTITIA C.
On Tuesday, November 18, 2014 9:46 PM, "
[email protected]" <
[email protected]> wrote:
Buna seara,
Nu am inteles ce incercati sa faceti, si unde anume va opriti.
Reveniti cu detalii.
Cu stima,
Mihai Popescu
IT&C Manager
SAGA Software
021 30 800 60; 0723 512 059; 0746 060 380
Fax - 021 320 4220
http://www.sagasoft.ro
From: Baron
Sent: Tuesday, November 18, 2014 9:29 PM
To:
[email protected]
Subject: Va rog sa ma ajutati in recuperarea datelor pentru saga c30 , in urma reinstalarii sistemului de operare windows 7 . Nu pot importa clona cu ultimile luni lucrate din perioada august 2013 - septembrie 2014