Pagina 1 din 1

documente casa de marcat

Scris: Lun Apr 06, 2015 1:14 pm
de iliesc853
Vad si aud tot felul de discutii referitoare la documentele care trebuie sa existe in sertarul casei de marcat.
Astfel, ar trebui sa se intocmesca dispozitii de incasare/plata pentru intrarile si iesirile de numerar, chiar daca avem bonul fiscal aferent incasarii, respectiv chitanta pentru furnizorul achitat.
Este corect? Exista legislatie in acest sens?

Re: documente casa de marcat

Scris: Lun Apr 06, 2015 1:52 pm
de tomac
Nu trebuie așa ceva. E o interpretare abuzivă a legii. Legea cere întocmirea de documente justificative, la punctul de lucru, pentru sume intrate/ieșite în/din sertarul casei de marcat - altele decât cele din vânzări sau din sume de serviciu. Ele însă trebuie marcate în casă în mod corespunzător: intrare de sume, respectiv ieșire de sume.