Cabinet nou
Scris: Vin Mar 22, 2019 4:41 pm
Buna ziua.
Va solicit un pic de ajutor. Sunt membru nou in CECCAR, contabil autorizat. Azi a fost validat raportul pe 2018, luni ma duc dupa viza si urmeaza sa-mi deschid cabinetul de conta. Nelamuriri :
1- luni mai trebuie sa duc cu mine ceva documente - gen chit. taxa, cazier etc?
2- practic care sunt pasii pentru deschiderea unui cabinet?
3- de la CECCAR trebuie sa cer aprobare sau notificare?
4- banuiesc ca la ONRC nu trebuie sa merg, numai la finante. Acolo sunt si alte formulare de completat sau doar 070? Codul fiscal o primesc pe loc sau dupa x zile? Pentru sediul profesional ajunge un contract de inchiriere sau trebuie si carte funciara si/sau acordul vecinilor (e apartament la bloc)?
5- Din aprilie incep sa fac contracte cu clientii. La ITM trebuie sa depun o notificare pentru fiecare contract incheiat (pentru partea de personal) si daca da, in ce termen?
6- Tot aud notiunea de "dosarul de cunoastere a clientelei" - practic ce cuprinde? - copii de pe actele firmei clientilor?
7- Dar "dosarul de lucru" ? - Aceste informatii le-am strans de pe net, insa prea multe amanunte nu am gasit.
8- Alte lucruri de stiut, asa la inceput de drum?
Multumesc mult celor ce-mi vor raspunde.
Un veekend frumos.
Cu stima,
Rovid Gyozo
Va solicit un pic de ajutor. Sunt membru nou in CECCAR, contabil autorizat. Azi a fost validat raportul pe 2018, luni ma duc dupa viza si urmeaza sa-mi deschid cabinetul de conta. Nelamuriri :
1- luni mai trebuie sa duc cu mine ceva documente - gen chit. taxa, cazier etc?
2- practic care sunt pasii pentru deschiderea unui cabinet?
3- de la CECCAR trebuie sa cer aprobare sau notificare?
4- banuiesc ca la ONRC nu trebuie sa merg, numai la finante. Acolo sunt si alte formulare de completat sau doar 070? Codul fiscal o primesc pe loc sau dupa x zile? Pentru sediul profesional ajunge un contract de inchiriere sau trebuie si carte funciara si/sau acordul vecinilor (e apartament la bloc)?
5- Din aprilie incep sa fac contracte cu clientii. La ITM trebuie sa depun o notificare pentru fiecare contract incheiat (pentru partea de personal) si daca da, in ce termen?
6- Tot aud notiunea de "dosarul de cunoastere a clientelei" - practic ce cuprinde? - copii de pe actele firmei clientilor?
7- Dar "dosarul de lucru" ? - Aceste informatii le-am strans de pe net, insa prea multe amanunte nu am gasit.
8- Alte lucruri de stiut, asa la inceput de drum?
Multumesc mult celor ce-mi vor raspunde.
Un veekend frumos.
Cu stima,
Rovid Gyozo