Refuz stornare factura
Scris: Joi Mar 27, 2025 11:13 am
Buna tuturor!
Desi nu are legatura cu programul Saga, totusi as dori sa va cer parerea in legatura cu situatiile cu care ma confrunt.
1. Fedex emite o factura de servicii transport si incarca pe SPV, care nu are legatura cu noi. Firma care a beneficiat de acest serviciu, scrie la Fedex si explica ca factura trebuie emisa pe ei, dar din 15 ianuarie 2025 pana azi, dupa nenumerate instiintari, Fedex inca nu a corectat eroarea. Nici noi n-am primit factura de storno, nici firma beneficiara de servicii nu a primit factura de la Fedex.
2. Un angajat de al nostru comanda de la Emag niste lucruri personale, si din greseala lasa datele noastre la datele facturarii. In momentul incarcarii primei facturi pe SPV (din cele trei furnizori, colaboratori emag), noi observam problema, sesizam angajatul, aceasta sesizeaza Emag-ul, ei sesizeaza firmele colaboratoare. Cele care inca nu au incarcat pe SPV factura, corecteaza sau fac ce vor, dar noi nu vedem pe SPV, cel care a incarcat pe SPV face factura de storno si le incarca. Totul pare OK, dar Emag emite cele trei facturi de transport pe numele nostru si le incarca pe SPV. La sesizarea noastra comunica ca ei nu pot sa storneze factura (habar n-am de ce) si sa emita pe numele persoanei fizice, de unde au si intrat banii in contul celor de la Emag.
Evident am transmis si la ANAF situatiile de mai sus, dar am primit un raspuns de nimic de la ei, practic au evitat raspunsul si au inserat texte din lege care nu au nici o legatura cu raspunsul, fiindca adevarul este ca nu exista un raspuns legal.
Teoretic pot sa comand orice de pe Emag pe numele unei firme X pe care vreau sa batjocoresc (fut
), apoi ei sa rezolve treaba. Din pacate ANAF nu are proceduri in astfel de cazuri.
In primul caz am putea sa dam in judecata pe Fedex, in al doilea caz cum as putea scadea soldul daca totusi decid sa introduc facturile (3 facturi de 11,99 lei), fiindca la Emag soldul e 0, pe cand la mine ar fi de 3x11.99 lei?
Voi ce ati face? Ati avut asemenea cazuri?
Desi nu are legatura cu programul Saga, totusi as dori sa va cer parerea in legatura cu situatiile cu care ma confrunt.
1. Fedex emite o factura de servicii transport si incarca pe SPV, care nu are legatura cu noi. Firma care a beneficiat de acest serviciu, scrie la Fedex si explica ca factura trebuie emisa pe ei, dar din 15 ianuarie 2025 pana azi, dupa nenumerate instiintari, Fedex inca nu a corectat eroarea. Nici noi n-am primit factura de storno, nici firma beneficiara de servicii nu a primit factura de la Fedex.
2. Un angajat de al nostru comanda de la Emag niste lucruri personale, si din greseala lasa datele noastre la datele facturarii. In momentul incarcarii primei facturi pe SPV (din cele trei furnizori, colaboratori emag), noi observam problema, sesizam angajatul, aceasta sesizeaza Emag-ul, ei sesizeaza firmele colaboratoare. Cele care inca nu au incarcat pe SPV factura, corecteaza sau fac ce vor, dar noi nu vedem pe SPV, cel care a incarcat pe SPV face factura de storno si le incarca. Totul pare OK, dar Emag emite cele trei facturi de transport pe numele nostru si le incarca pe SPV. La sesizarea noastra comunica ca ei nu pot sa storneze factura (habar n-am de ce) si sa emita pe numele persoanei fizice, de unde au si intrat banii in contul celor de la Emag.
Evident am transmis si la ANAF situatiile de mai sus, dar am primit un raspuns de nimic de la ei, practic au evitat raspunsul si au inserat texte din lege care nu au nici o legatura cu raspunsul, fiindca adevarul este ca nu exista un raspuns legal.
Teoretic pot sa comand orice de pe Emag pe numele unei firme X pe care vreau sa batjocoresc (fut

In primul caz am putea sa dam in judecata pe Fedex, in al doilea caz cum as putea scadea soldul daca totusi decid sa introduc facturile (3 facturi de 11,99 lei), fiindca la Emag soldul e 0, pe cand la mine ar fi de 3x11.99 lei?
Voi ce ati face? Ati avut asemenea cazuri?