Folosesc 2 licente pe 2 calculatoare. Unul server si altul client.
Versiune SAGA C3.0.583
Versiune SAGA PS 3.0.331
Am adaugat un hdd pe server si am mutat folderele SAGA si SAGA PS pe noul hard. Pe server ambele au functionat dupa ce am confirmat codul de licenta, dar ambele au dat mesaj ca IP-ul a fost modificat si ca va trebui sa modific noul IP pe client.
Cand deschid programul pe client, apare mesajul “Programul nu s-a putut conecta la baza de date….” Care se termina cu “ Activez ecranul de configurare al conexiunii la server?”
Dupa ce dau YES, apar 2 ferestre:
Cea din spate are titlul “intretinere baza de date” si este activ tabul Client-Server, dar nu poate fi accesata deoarece activa este o alta fereastra cu titlul “Eroare de conectare la server” “Peogramul nu s-a putut conecta la baza de date de le server. Verificati daca serverul este pornit si aveti acces.” Aceasta fereastra are doar un singur buton OK. Dupa ce apas OK, programul se inchide complet, fara a avea posibilitatea de a modifica datele serverului.
Am scris email la office si la service @sagasoft.ro trimitand inclusiv calturi de ecran, dar mesajul primit a fost in bataie de joc “ Apasati YES”.
Lucrez de multi ani cu saga si eram convins ca aici sunt oameni profesionisti.
Poate are cineva vreo idee despre ce as putea face inainte de a dezinstala si instala din nou acest program
Multumesc
Programul client se inchide dupa ce incearca sa deachida meniul de configurare IP
-
- Mesaje: 7
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 12:00 am
Re: Programul client se inchide dupa ce incearca sa deachida meniul de configurare IP
Modificati configcs.txt din Saga Client cu noua litera din calea de instalare saga din server. Pentru ca ati mutat saga din server de pe un hard pe altul acum este alta litera la inceput.
-
- Mesaje: 7
- Membru din: Mar Apr 29, 2008 12:00 am
Re: Programul client se inchide dupa ce incearca sa deachida meniul de configurare IP
Mulțumesc frumos pentru răspuns. A funcționat