SITUATIE CLIENTI/FURNIZORI

Posteaza aici informatii despre erorile care ti-au aparut.
Închis
Mesaj
Autor
lupulescug
Mesaje: 1
Membru din: Mar Ian 14, 2020 10:23 am

SITUATIE CLIENTI/FURNIZORI

#1 Mesaj de lupulescug »

Cand vreau sa printez o situatie de clienti imi apar clienti care deja au achitat facturile (unele chiar din 2020) dar cand vreau sa scot balanta de clienti nu mai apar.
La fel si in cazul situatiei de furnizori, apar facturi pe care le am achitat deja sau bonuri carora le am facut deja deconturi

Avatar utilizator
balazse246
Mesaje: 1212
Membru din: Vin Sep 11, 2009 12:00 am

Re: SITUATIE CLIENTI/FURNIZORI

#2 Mesaj de balazse246 »

Ce intelegi prin "balanta de clienti"?

ferenta192
Mesaje: 458
Membru din: Mie Mar 09, 2011 10:22 am

Re: SITUATIE CLIENTI/FURNIZORI

#3 Mesaj de ferenta192 »

Apasa in Situatie generala, primul buton, de anulare linii nule!
Norocul este ceea ce are loc atunci când pregătirea se întâlnește cu șansa!

gogitac
Mesaje: 4
Membru din: Joi Mar 17, 2016 3:55 pm

Re: SITUATIE CLIENTI/FURNIZORI

#4 Mesaj de gogitac »

lupulescug scrie: Vin Feb 07, 2025 11:45 am Cand vreau sa printez o situatie de clienti imi apar clienti care deja au achitat facturile (unele chiar din 2020) dar cand vreau sa scot balanta de clienti nu mai apar.
La fel si in cazul situatiei de furnizori, apar facturi pe care le am achitat deja sau bonuri carora le am facut deja deconturi
Buna seara , dupa actualizarea la versiunea 583 am avut si eu denaturata situatia pe furnizori. In anul 2018 Eon gaz a devenit Eon energie si am modificat la momentul acela denumirea contului 401 fara sa actualizez denumirea pentru documentele din urma. Desi am avut atatea actualizari din 2018 incoace situatia furnizori a fost in regula. Acum am regasit in fisa toate facturile pana la anul 2018 cand am schimbat denumirea.
Va redau solutia celor de la Saga:
In meniul “Fisiere” >> “Furnizori” aveti in acest moment setat pentru acest furnzior analiticul “401.EONENERGIE”.

In situatia facturilor puteti observa clar faptul ca documentele vechi sunt operate pe contul “401.EONGAZ”, iar cateva facturi recente pe analiticul existent acum in furnizori.

Prin urmare, situatia apare pentru ca ati schimbat analiticul contului in meniul “Furnizori” astfel incat istoricul s-a pastrat pe contul vechi. Pentru o situatie corecta a unui tert toate operatiunile trebuie sa fie pe analiticul existent in “Furnizori”.



Daca doriti sa transferati sau sa cumulati toate inregistrarile de pe un cont pe un altul in Saga, accesati meniul “Administrare” >> “Intretinere BD” >> “Modificare conturi” si in dreptul optiunii “Modificare cont contabil” completati in camul “Cod actual” contul de pe care doriti sa faceti transferul si in “Cod nou” contul pe care doriti sa se efectueze transferul. Atentie! Operatiunea de inlocuire este ireversibila. Efectuati o salvare a bazei de date din “Administrare” > “Intretinere BD” > apasati “Start”.

Închis