Buna ziua,
Firma la care lucrez are contract de comodat pentru punctul de lucru unde se desfasoara activitate de turism si alimentatie publica ,proprietarul cladirii fiind asociatul. Dorim sa achizitionam mijloace fixe si obiecte de inventar, mobilier si aparatura si va rog sa ma ajutati cu inregistrarea lor in contabilitate si tratarea acestora.Ma inereseaza si din punct de vedere al TVA-ului intrucat firma este platitoare de TVA.
Multumesc.
achizitie mijloace fixe si obiecte de inventar
-
- Mesaje: 213
- Membru din: Joi Feb 12, 2009 12:00 am
Re: achizitie mijloace fixe si obiecte de inventar
Si care ar fi problema, mai exact? Nu faci modernizare de punct de lucru, nu?
Totusi n-ar fi mai usor daca ar face si un contract de inchiriere (ar mai putea scoate niste banuti din firma fara sa astepte un an)?
Totusi n-ar fi mai usor daca ar face si un contract de inchiriere (ar mai putea scoate niste banuti din firma fara sa astepte un an)?
-
- Mesaje: 213
- Membru din: Joi Feb 12, 2009 12:00 am
Re: achizitie mijloace fixe si obiecte de inventar
Nu este modernizare a cladirii efectiv ci achizitie de mobilier , cuptoare.si tot ce trebuie in bucataria unui restaurant.Se inregistreaza la imobilizari si se amortizeaza pe perioada contractului de comodat? TVA-ul este deductibil?
Multumesc.
Multumesc.
Re: achizitie mijloace fixe si obiecte de inventar
Totusi ce treaba ai cu perioada contractului daca nu discutam de modernizare, ci cumperi bunuri pentru activitate (ca urmare vor fi imobilizari/ob inv)?
Daca va fi cazul sa pleci de acolo vei pleca cu bunurile in cauza sau le vinzi.
Care este cauza ca tot faci referire la perioada contractului?
Daca va fi cazul sa pleci de acolo vei pleca cu bunurile in cauza sau le vinzi.
Care este cauza ca tot faci referire la perioada contractului?