Buna
iata ce am patit la situatia furnizorilor: cu octombrie 2020 imi apar 2 furnizori cu sold initial negativ, sunt cu facturi din 2006 cu care nu mai am nici o treaba, sunt achitate
exemplu Y SRL sold initial -22079.12 total intrari 0 total plati0 neachitat final-22079.12 neachita la zi 0
M-am uitat prin reglare si verificare dar sunt prea multe facturi. O solutie?
situatie furnizori eronata dupa actualizare?
-
- Mesaje: 61
- Membru din: Joi Noi 27, 2008 12:00 am
Re: situatie furnizori eronata dupa actualizare?
Cum adica sunt prea multe facturi?
Ai incercat sa apesi pe butonul "anulare linii nule" si vezi ce iti ramene in lista ce nu s-a asociat.
Ai incercat sa apesi pe butonul "anulare linii nule" si vezi ce iti ramene in lista ce nu s-a asociat.
-
- Mesaje: 61
- Membru din: Joi Noi 27, 2008 12:00 am
Re: situatie furnizori eronata dupa actualizare?
O iau pas cu pas pentru situatie furnizori/ octombrie:
- dau click pe situatie furnizori si am situatia generala,
- poi selectez SRL, merg la facturile SRL si am in fereasta de sus data( datele sunt din 2006-2007), nu am nr. documente nici conturi apoi am sume cu minus la coloanele neachitat initial si neachitat final.
In fereastra de jos nu am nimic .
Nu gasesc anulare linii nule. Unde gasesc?
- dau click pe situatie furnizori si am situatia generala,
- poi selectez SRL, merg la facturile SRL si am in fereasta de sus data( datele sunt din 2006-2007), nu am nr. documente nici conturi apoi am sume cu minus la coloanele neachitat initial si neachitat final.
In fereastra de jos nu am nimic .
Nu gasesc anulare linii nule. Unde gasesc?
Re: situatie furnizori eronata dupa actualizare?
Inainte de toate, fa o salvare de baza de date, ca daca strici ceva sa poti revenii.
Cand intrii la situatie furnizori nu selectezi nici o perioada, lasi ceea ce apare.
Din lista selectezi furnizorul si treci pe fila "facturi - ..." si acolo in partea de sus iti apar facturile, iar in partea de jos platiile.
Vezi daca apesi pe butonul "reglare" daca poti regla facturile minus cu cele de plus.
In mod normal daca la nivel de furnizor ai neachitat final cu minus, inseamna ca sau ai primit factura storno si nu ai mai cumparat sau primit banii inapoi, sau ai platit prea mult.
Daca nici una, atunci ar trebui sa verifici de unde provine soldul cu minus.
Cand intrii la situatie furnizori nu selectezi nici o perioada, lasi ceea ce apare.
Din lista selectezi furnizorul si treci pe fila "facturi - ..." si acolo in partea de sus iti apar facturile, iar in partea de jos platiile.
Vezi daca apesi pe butonul "reglare" daca poti regla facturile minus cu cele de plus.
In mod normal daca la nivel de furnizor ai neachitat final cu minus, inseamna ca sau ai primit factura storno si nu ai mai cumparat sau primit banii inapoi, sau ai platit prea mult.
Daca nici una, atunci ar trebui sa verifici de unde provine soldul cu minus.
Re: reglare sume de la coloana "neachitata la zi"
Buna ziua, rog ajutor pt % speta: la inchiderea de luna calcul diferente curs,imi apare urmatorul mesaj: sold valuta nu este egal cu suma facturilor neachitate, debifata optiunea de preluare in calcul diferente de curs, de reglat sumele de la coloana neachitata la zi din situatia tertilor", mentionez ca am bifat operatiuni in valuta, am preluat soldul 419 pe analitice valute distincte si cu toate acestea nu mi le actualizeaza pe acestea.
Re: situatie furnizori eronata dupa actualizare?
Avansurile nu se reevalueză.