Eroare D700 trecere de la micro la impozit pe profit

Mesaj
Autor
paladic
Mesaje: 1
Membru din: Mie Feb 13, 2019 9:15 am

Eroare D700 trecere de la micro la impozit pe profit

#1 Mesaj de paladic »

Buna ziua

Nu reusesc sa depun D700, pentru o societate care trece de la microintreprindere la impozit pe profit, deoarece a ramas fara salariat de la 05.05.2007 si nici nu mai angajeaza pe nimeni.
Conform OUG nr 8/20026: " Pentru o microîntreprindere cu un singur salariat, al cărui raport de muncă încetează, condiţia prevăzută la art. 47 alin. (1) lit. g) se consideră îndeplinită dacă, în termen de 30 de zile de la încetarea raportului de muncă, este angajat un nou salariat cu contract individual de muncă pe durată nedeterminată sau pe durată determinată pe o perioadă de cel puţin 12 luni. În cazul în care, în acest termen nu se angajează un nou salariat, microîntreprinderea datorează impozit pe profit începând cu trimestrul următor celui în care a încetat raportul de muncă.
Completand in D700 in SAGA trecerea la impozit pe profit cu 01.07.2006 si am primit erorile urmatoare :
Au fost identificate urmatoarele ERORI:
E: validari globale
eroare:
1 1122926557 01-9-Data de luare in evidenta precizata pentru <Impozit pe profit> este in viitor 01072026 -
nu se opereaza corectie
2 1122926557 03-6-Data incorecta de scoatere din evidenta la categoria de impozit <Impozit pe veniturile
microintreprinderilor>: 30062026 > data curenta - nu se opereaza corectie
Nu stiu cum sa completez declaratia si sa o trimit in termenul legal de 15 zile.

multumesc

Avatar utilizator
septimiuv
Mesaje: 6342
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am

Re: Eroare D700 trecere de la micro la impozit pe profit

#2 Mesaj de septimiuv »

Nu vrei să citești mesajele primite de la Anaf cu atenție în paralel cu vizualizarea unui calendar?

gogoasaa
Mesaje: 68
Membru din: Vin Feb 19, 2016 9:19 am

Re: Eroare D700 trecere de la micro la impozit pe profit

#3 Mesaj de gogoasaa »

Am si eu o sit. asemanatoare : in trim.IV 2025 firma trece la imp.profit apoi in 01.2026 se incadreaza la imp. micro dar in 03.2026 depaseste cifra de afaceri si trebuie sa treaca din nou la imp. profit si in D700 data iesirii de la micro este 31.12.2025 si asta da eroare. Nu stiu cum sa mai descurc asta ! sa ramana micro la trim. I 2026? dar nu e corect.

tudosien
Mesaje: 576
Membru din: Joi Sep 11, 2008 12:00 am

Re: Eroare D700 trecere de la micro la impozit pe profit

#4 Mesaj de tudosien »

In 31.12.2025 era platitor de impozit pe profit deci nu poate fi data iesirii de la micro. Incearca cu 01.01.2026 data iesirii.

Scrie răspuns