Pagina 1 din 1
CHELTUIELI CU CHIRIA
Scris: Dum Feb 05, 2012 1:19 pm
de gramac921
Pentru a fi deductibile cheltuielile cu un spatiu inchiriat de la o PJ , acel spatiu e obligatoriu declarat ca punct de lucru ( sediu secundar) ?

Re: CHELTUIELI CU CHIRIA
Scris: Dum Feb 05, 2012 1:57 pm
de ralciuc
Nu e obligatoriu dar e implicit, acel spatiu il folosesti in activitatea societatii in vederea obtinerii de venituri. Sau intrebi dpdv al locatorului ?
Re: CHELTUIELI CU CHIRIA
Scris: Dum Feb 05, 2012 2:00 pm
de gramac921
din punct de vedere al meu , ce iau in chirie acel spatu. Vreau sa zic ca finantele imi pot refuza deducerea cheltuielii daca nu a declarat acel spatiu ca punct de lucru?
inca nu am obtinut venituri din acel spatiu inchiriat...a fost luat pt un eventual birou al firmei
Re: CHELTUIELI CU CHIRIA
Scris: Dum Feb 05, 2012 2:06 pm
de ralciuc
Depinde peste ce inspector dai, se pare ca ei pot orice. In mod normal pot sa-ti dea amenda pentru nedeclarare punct de lucru si iti pot confisca veniturile pentru acel punct de lucru atata timp cat desfasori o activitate pe un anumit CAEN, iar respectivul punct de lucru nu a fost autorizat pentru acel CAEN.
Re: CHELTUIELI CU CHIRIA
Scris: Mar Mar 01, 2016 3:53 pm
de florescuc278
Incepand cu aprilie 2016, societatea isi va muta punctul de lucru in alta locatie.
Noul contractul de inchiriere spatiu este incheiat incepand cu 01.04.2016; lucrarile pentru amenajarea spatiului se vor incepe insa din martie.
In aceasta situatie, cheltuielile efectuate in martie (deci inainte de infiintarea punctului de lucru) sunt deductibile?
Re: CHELTUIELI CU CHIRIA
Scris: Mie Mar 02, 2016 9:03 am
de costanc757
Eu stiu ca orice punct de lucru esti obligat sa-l declari , in caz de nedeclarare poti primi amenda si ti se pot confisca veniturile obtinute.
http://www.sagasoft.ro/forum/viewtopic.php?f=8&t=24304
Re: CHELTUIELI CU CHIRIA
Scris: Mie Mar 02, 2016 9:10 am
de costanc757
florescuc278 scrie:Incepand cu aprilie 2016, societatea isi va muta punctul de lucru in alta locatie.
Noul contractul de inchiriere spatiu este incheiat incepand cu 01.04.2016; lucrarile pentru amenajarea spatiului se vor incepe insa din martie.
In aceasta situatie, cheltuielile efectuate in martie (deci inainte de infiintarea punctului de lucru) sunt deductibile?
In contract nu aveti trecut ca beneficiati de "o luna de gratie" pentru amenajarea spatiului ? Daca aveti trecuta aceasta mentiune atunci cheltuielile sunt deductibile, in opinia mea !