Pagina 1 din 1

cheltuieli constituire neamortizate

Scris: Lun Apr 21, 2014 10:56 pm
de comanm949
Am nelamurire in urmatorul caz:
- societate infiintata in 2007;
- suspendare activitate 2009-2014 nu a fost necesara plata impozit minim;
- pana in 2014 singurele cheltuieli sunt cele de infiintare si din 2009 de la registrul comertului de suspendare activitate.
- pana in prezent nu a fost tinuta evidenta contabila. In ce priveste situatii finanaciare, in anumiti ani a depus declaratie ca nu a desfasurat activitate, in altii nu a depus. Cert este ca pe site M Finante nu figureaza cu situatii financiare depuse.
- au fost depuse declaratii 100 si 101 pe 0 pana in prezent de catre un contabil, chiar daca a avut cheltuielile mentionate mai sus.

Nelamurirea mea consta in:
- cand inregistrez cheltuielile de constituire si depunerea capitalului social(trebuie sa refac contabilitatea din 2007 si sa depun bilant in fiecare an? ca sa pot prinde aceste operatiuni). Daca le inregistrez la data efectuarii o sa am solduri la 1012 si 117 din anii precedenti. In conditiile in care nu mai depun situatiile financiare pentru 2007-2013 incepand cu 2014 le pot depune cu solduri an anterior la 1012 si 117 (ma gandesc daca se pot prelua, fara sa dea erori)?
- pot inregistra (ch de constituire) in 2014 in prima luna de activitate ( pe cheltuieli sau 117)?

Multumesc.

Re: cheltuieli constituire neamortizate

Scris: Mar Apr 22, 2014 9:37 pm
de comanm949
Nu are nimeni o parere?
Multumesc

Re: cheltuieli constituire neamortizate

Scris: Mie Apr 23, 2014 8:10 am
de cernatv
Cheltuielile de constituire si depunerea cap.social nu inseamana activitate desfasurata, deci nu trebuie bilanturi si raportari semestriale, ci doar declaratii (depune-le pe acelea care nu au fost depuse la timp). S-ar putea sa se lase cu vreo amenda.
Inregistreaza acum acele cheltuieli de constituire si cele de suspendare.
Vezi la fisc daca nu apare cu D100 sau D101 nedepuse si vezi si cum apare in vectorul fiscal.

Re: cheltuieli constituire neamortizate

Scris: Joi Apr 24, 2014 11:58 am
de popf570
Buna ziua,
Intrebarea mea este referitoare tot la o firma cu activitatea suspendata. Firma suspendata trebuie sa aiba in permanenta o persoana care sa se ocupe de tinerea contabilitatii ( depunere declaratii, intocmire bilant) sau poate sa depuna declaratiile administratorul iar pentru intocmire bilant sa incheie o conventie civila?

Multumesc.