Societatea mea produce ambalaje din hartie pe care le imprima cu clisee facturate pe firma mea. Eu revand cliseele clientilor pentru care imprim ambalajele.
Intrebarea mea este cum inregistrez aceste clisee?
Eu le inregistram ca si materiale auxiliare, dar le puneam direct pe cheltuieli (6021).Mi se pare totusi ca ceva e in neregula, deoarece, din momentul in care eu revand cliseul, acela nu mai este al meu. Este in custodie. Clientul poate sa mi-l ceara oricand. Deci nu prea exista cheltuiala cu acest cliseu!?
Vanzare materiale auxiliare
Re: Vanzare materiale auxiliare
Bine ai venit pe forum!
Daca vinzi cliseul atunci il cumperi ca si marfa si il vinzi la fel, deci vei avea si cheltuiala. Dar si pana acum ai avut ce ai inregistrat pe 6021.
In unele cazuri am vazut ca aceasta cheltuiala se factureaza ca si un serviciu, dar nu se transfera dreptul de proprietate.
Daca vinzi cliseul atunci il cumperi ca si marfa si il vinzi la fel, deci vei avea si cheltuiala. Dar si pana acum ai avut ce ai inregistrat pe 6021.
In unele cazuri am vazut ca aceasta cheltuiala se factureaza ca si un serviciu, dar nu se transfera dreptul de proprietate.
Re: Vanzare materiale auxiliare
Multumesc mult.
Fiind o societate de productie, inregistram cliseul ca un material auxiliar (desigur ca il treceam direct pe cheltuieli 6021) si il vindeam ca un produs finit (701).
Credeam ca exista o posibilitate sa scap de trecerea pe cheltuiala a acestuia
Fiind o societate de productie, inregistram cliseul ca un material auxiliar (desigur ca il treceam direct pe cheltuieli 6021) si il vindeam ca un produs finit (701).
Credeam ca exista o posibilitate sa scap de trecerea pe cheltuiala a acestuia
