Vanzare materiale auxiliare
Scris: Mie Oct 08, 2014 9:17 pm
Societatea mea produce ambalaje din hartie pe care le imprima cu clisee facturate pe firma mea. Eu revand cliseele clientilor pentru care imprim ambalajele.
Intrebarea mea este cum inregistrez aceste clisee?
Eu le inregistram ca si materiale auxiliare, dar le puneam direct pe cheltuieli (6021).Mi se pare totusi ca ceva e in neregula, deoarece, din momentul in care eu revand cliseul, acela nu mai este al meu. Este in custodie. Clientul poate sa mi-l ceara oricand. Deci nu prea exista cheltuiala cu acest cliseu!?
Intrebarea mea este cum inregistrez aceste clisee?
Eu le inregistram ca si materiale auxiliare, dar le puneam direct pe cheltuieli (6021).Mi se pare totusi ca ceva e in neregula, deoarece, din momentul in care eu revand cliseul, acela nu mai este al meu. Este in custodie. Clientul poate sa mi-l ceara oricand. Deci nu prea exista cheltuiala cu acest cliseu!?