Da
Sa aveti copia contractului de inchiriere inregistrat la anaf DE CATRE PERSOANA FIZICA in spatele dispozitiei de casierie.
Faceti un Decont de cheltuieli si acolo inregistrati chiria. Considerati Disp de casa ca fiind "chitanta".
In conformitate cu prevederile art. 6 alin. (1) din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, orice operaţiune economico-financiară efectuată se consemnează în momentul efectuării ei într-un document care stă la baza înregistrărilor în contabilitate, dobândind astfel calitatea de document justificativ. De asemenea, potrivit pct. 2 din Anexa 1 la OMEF 3512/2008, documentele justificative trebuie să cuprindă următoarele elemente principale:
- denumirea documentului
- denumirea/numele şi prenumele, după caz, sediul/adresa persoanei juridice/fizice care întocmeşte documentul
- numărul documentului şi data întocmirii acestuia
- menţionarea părţilor care participă la efectuarea operaţiunii economico-financiare (când este cazul)
- conţinutul operaţiunii economice-financiare şi, atunci când este necesar, temeiul legal al efectuării acesteia
- datele cantitative şi valorice aferente operaţiunii economico-financiare efectuate, după caz
- numele şi prenumele, precum şi semnăturile persoanelor care răspund de efectuarea operaţiunii economico-financiare, ale persoanelor cu atribuţii de control financiar preventiv şi ale persoanelor în drept să aprobe operaţiunile respective, după caz
- alte elemente menite să asigure consemnarea completă a operaţiunilor efectuate.
Documentele care stau la baza înregistrărilor în contabilitate pot dobândi calitatea de document justificativ numai în condiţiile în care furnizează toate informaţiile prevăzute de normele legale în vigoare.
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/f ... 2iun09.htm