Pagina 1 din 1

ACHIZITII INTRACOMUNITARE

Scris: Mar Feb 16, 2016 8:15 am
de hodorogeas
buna ziua!

am facut o plata externa avans utilaje in valoare de 61500 euro in luna ianuarie,utilajele mi-au sosit in luna februarie cu facturi pe februarie ,care au fost scazute din factura de avans din luna ianuarie !
cum inregistrez facturile ? factura de avans? factura cu utilaje?
ce declaratii depun la 25 februarie ? m-a trecut la tva la luna din data in care m-am inregistrat in ROI?

VA ROG SA MA AJUTATI!

Re: ACHIZITII INTRACOMUNITARE

Scris: Mar Feb 16, 2016 1:50 pm
de tomac
Factura de avans din ianuarie o înregistrați prin 4093.
Facturile de achiziții ale utilajelor pe 213x la data lor. factura de avans o stornați folosind același curs cu cea inițială și asociați stornarea cu factura din februarie.
Nu vă trece nimeni din oficiu. Din momentul în care efectuați o achiziție intracomunitară de bunuri aveți obligația de a depune 092 în termen de 5 zile de la finele lunii în care ați efectuat achiziția.

Re: ACHIZITII INTRACOMUNITARE

Scris: Vin Feb 19, 2016 12:55 pm
de hodorogeas
va multumesc!

Re: ACHIZITII INTRACOMUNITARE

Scris: Vin Feb 19, 2016 7:08 pm
de hodorogeas
hodorogeas scrie:va multumesc!

Re: ACHIZITII INTRACOMUNITARE

Scris: Vin Feb 19, 2016 7:23 pm
de septimiuv
hodorogeas scrie:
hodorogeas scrie:va multumesc!

Re: ACHIZITII INTRACOMUNITARE

Scris: Mar Dec 06, 2016 12:04 pm
de tudosien
In cazul de mai sus daca avansul a fost platit iar la final am o singura factura cu utilajele pe prima pozitie si storno avans pe pozitia a doua cum se inregistreaza ca nu pot folosi cursuri diferite in partea de jos in campurile de detalii, inregistrez factura finala de 2 ori?

Re: ACHIZITII INTRACOMUNITARE

Scris: Mar Dec 06, 2016 1:36 pm
de tomac
Nu neapărat.
Puteți regla diferența din 4093 trecând-o pe 6651 sau 7551, după caz, prin articole contabile.