bilant de lichidare
Scris: Mie Apr 06, 2016 11:33 am
Am un srl, care a avut activitate pana in 31.01.2016.
In 01.02.2016 am depus la Regsitrul Comertului hotararea asociatului unic privind dizolvarea si radierea societatii iar zilele trecute am dus si restul de acte intre care un bilant de lichidare pe o pagina, de fapt un formular gol, semnat de asociatul unic, bilant pe care nu l-am depus la ANAF. Cei de la Registru mi-au spus ca din punctul lor de vedere nu este necesar sa il inregistrez la si la finante.
Din pacate pana la urma nu am ajuns la ANAF cu acel bilant de lichidare (si nici cu altul) iar azi trebuie sa merg deja la Registrul Comertului dupa rezolutie.
Mai are rost sa merg la finante cu un bilant de lichidare?
Ce probleme pot sa am pt ca nu am depus acel bilant?
Mentionez ca am declarat si platit impozitul din lichidare.
In 01.02.2016 am depus la Regsitrul Comertului hotararea asociatului unic privind dizolvarea si radierea societatii iar zilele trecute am dus si restul de acte intre care un bilant de lichidare pe o pagina, de fapt un formular gol, semnat de asociatul unic, bilant pe care nu l-am depus la ANAF. Cei de la Registru mi-au spus ca din punctul lor de vedere nu este necesar sa il inregistrez la si la finante.
Din pacate pana la urma nu am ajuns la ANAF cu acel bilant de lichidare (si nici cu altul) iar azi trebuie sa merg deja la Registrul Comertului dupa rezolutie.
Mai are rost sa merg la finante cu un bilant de lichidare?
Ce probleme pot sa am pt ca nu am depus acel bilant?
Mentionez ca am declarat si platit impozitul din lichidare.