Registre electronice
Scris: Sâm Feb 04, 2017 8:58 am
Buna dimineata,
Am o intrebare va rog. Conform legislatiei in vigoare nu am gasit daca este obligatoriu intocmirea registrului jurnal si a registrului inventar pe suport hartie (ma refer la completarea cu mana pe formularele tipizate), sau sunt suficiente a fi printate electronic din programul SAGA si eventual arhivate si in dosare separate pe langa arhivarea la dosarul lunar cu toate actele contabile. Ma puteti ajuta cu aceasta clarificare? Mi sre pare total inutil sa le si printez si sa mai scriu si de mana rulajele cumulate (Rej Jurnal) / soldurile aferente conturilor de bilant (Reg. Inventar).
Multumesc mult!
Am o intrebare va rog. Conform legislatiei in vigoare nu am gasit daca este obligatoriu intocmirea registrului jurnal si a registrului inventar pe suport hartie (ma refer la completarea cu mana pe formularele tipizate), sau sunt suficiente a fi printate electronic din programul SAGA si eventual arhivate si in dosare separate pe langa arhivarea la dosarul lunar cu toate actele contabile. Ma puteti ajuta cu aceasta clarificare? Mi sre pare total inutil sa le si printez si sa mai scriu si de mana rulajele cumulate (Rej Jurnal) / soldurile aferente conturilor de bilant (Reg. Inventar).

Multumesc mult!