d101 lichidare

Mesaj
Autor
petrachel88
Mesaje: 37
Membru din: Vin Ian 04, 2008 12:00 am

d101 lichidare

#1 Mesaj de petrachel88 »

Buna ziua, poate ma ajuta cineva. Societate platitoare impozit profit , se incepe dizolvarea cu lichidare in feb.2015. In acest caz depun d 101 pentru 2014 pana pe 25 mart 2015? Impreuna cu bilantul de lichidare mai depun un alt D 101 sau depun D100 (imp.ven.lichidare PJ) ?

paturcai
Mesaje: 4545
Membru din: Mie Feb 07, 2007 12:00 am

Re: d101 lichidare

#2 Mesaj de paturcai »

Pentru anul trecut depuneti D101 la termenul legal in situatia in care societatea nu a fost radiata de la REgistrul COmertului.
Pentru anul in curs nu mai depuneti D101 intrucat este o declaratie anuala, iar anul curent este in desfasurare
Depuneti D100 pentru eventualele sume pe care le mai datorati Bugetului de Stat daca societatea inca nu a fost radiata de la RC pana la data depunerii documentului respectiv.
Intre data lichidarii si data radierii este o diferenta de 30 de zile.
Pentru a incepe lichidarea veti lua un certificat de la ANAF.
La RC veti astepta 30 de zile pentru faza I (privind lichidarea). Daca totul este in regula, veti merge iar la ANAF (faza a 2-a pentru radiere) veti solicita un nou certificat de atestare fiscala pe care il veti depune (faza 2) impreuna cu bilantul pentru radiere.
Tehnologia nu înlocuiește omul, dar omul care folosește tehnologia îl înlocuiește pe cel care nu o folosește.
Nu trebuie sa fii primul dar trebuie să fii cel mai bun!

tatum
Mesaje: 307
Membru din: Lun Feb 07, 2011 12:00 am

Re: d101 lichidare

#3 Mesaj de tatum »

In cazul in care erati platitor de impozit pe profit 2015(de la 01.01-data lichidarii)
eu zic ca se depune si 101 .
Perioada cat a functionat in 2015 se considera an fiscal . In declaratia 101 aveti posibilitatatea de a selecta : pers.jurid. aflata in dizolvare cu lichidare si data lichidarii . Se va genera 101 pe 2015 si scadenta platii va fi 25 a lunii urmatoare.

Scrie răspuns