buna ziua , am pensiune ( punct de lucru 1 ) unde lucrez cu saga si publine . doresc sa deschid al doilea punct de lucru ( bar - fara productie , doar vanzare cu amanuntul ) . Cum inregistrez marfa la al doilea punct de lucru ?cum verific ce s-a vandut in ziua respectiva la al doilea punct de lucru ?
multumesc frumos!
creare punct de lucru 2
- chirigiui509
- Mesaje: 226
- Membru din: Mar Iun 06, 2017 11:16 pm
- Localitate: Petrosani
- Contact:
Re: creare punct de lucru 2
Pentru cel de-al II-lea punct de lucru vă definiți o nouă gestiune.
Recepția mărfurilor (pentru bar) o veți face în gestiunea nou creată. O parte din mărfurile existente la restaurant pot fi transferate (dacă e cazul) către noua gestiune.
Este de preferat ca recepția să se facă la locul unde are loc vânzarea pentru a evita eventualele probleme legate de asocierea articolelor sau a codurilor de bare ale acestora.
Acordați o atenție specială modului de evidențiere a unităților de măsură precum și preparatelor specifice (cafea, ceai ...).
În PubLine vă definiți utilizatorii cu drepturi exclusive pe noua gestiune (atenție, odată cu definirea noii gestiuni va trebui să verificați/corectați și drepturile de acces ale utilizatorilor din vechea gestiune).
Pentru vânzările din cele două gestiuni vă definiți analitice distincte, astfel, veți avea o imagine clară cu privire la vânzări.
Există posibilitatea de a filtra accesul prin intermediul "grupelor de produse".
Dacă utilizați politici de preț diferențiate există posibilitatea de a vă defini mai multe articole.
În funcție de driver-ul casei de marcat, vă transmiteți raportul Z către contabilitate pentru a avea un marker de analiză a vânzărilor.
Transferul automatizat al vânzărilor nu este încă disponibil din aplicație dar, dacă nu aveți multe terminale, nu cred că va fi o problemă ca acesta să fie făcut de vânzători (3 sau 4 click-uri).
Succes!
Recepția mărfurilor (pentru bar) o veți face în gestiunea nou creată. O parte din mărfurile existente la restaurant pot fi transferate (dacă e cazul) către noua gestiune.
Este de preferat ca recepția să se facă la locul unde are loc vânzarea pentru a evita eventualele probleme legate de asocierea articolelor sau a codurilor de bare ale acestora.
Acordați o atenție specială modului de evidențiere a unităților de măsură precum și preparatelor specifice (cafea, ceai ...).
În PubLine vă definiți utilizatorii cu drepturi exclusive pe noua gestiune (atenție, odată cu definirea noii gestiuni va trebui să verificați/corectați și drepturile de acces ale utilizatorilor din vechea gestiune).
Pentru vânzările din cele două gestiuni vă definiți analitice distincte, astfel, veți avea o imagine clară cu privire la vânzări.
Există posibilitatea de a filtra accesul prin intermediul "grupelor de produse".
Dacă utilizați politici de preț diferențiate există posibilitatea de a vă defini mai multe articole.
În funcție de driver-ul casei de marcat, vă transmiteți raportul Z către contabilitate pentru a avea un marker de analiză a vânzărilor.
Transferul automatizat al vânzărilor nu este încă disponibil din aplicație dar, dacă nu aveți multe terminale, nu cred că va fi o problemă ca acesta să fie făcut de vânzători (3 sau 4 click-uri).
Succes!