Bună ziua,
Pentru o societate care are 2 puncte de lucru, fiecare cu mai multe gestiuni, exista posibilitatea de a avea facturile
pt pct 1 seria A , cu numerotare cronologica si pt pct 2 , seria B -cu numerotare cronologică?
La fel și pt Avize , când se transferă marfă ( cont 482), precum și chitanțe.
Descărcarea de gestiune se face la nivel de companie, de punct de lucru, sau de gestiune?
Practic, dacă aș declara sediu cu activitate și 1 pct de lucru, as vrea sa pot aloca serii de documente primare pt fiecare punct și să se descarce/incarce gestiunea atasata acelui punct
Carneteserii documente
Re: Carneteserii documente
nu este posibilitatea asta automat.
“Cea mai valoroasă parte a unui om nu este mintea plină de cunoștințe, ci inima plină de iubire, urechea pregătită să asculte și mâna dispusă să ajute.”
Re: Carneteserii documente
Seriile se alocă pe utilizator. Dacă aveți doi utilizatori distincți și le alocați serii diferite acelea se vor prelua în program în funcție de utilizatorul utilizat pentru operare.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.