felicitari

Intrebari - raspunsuri diverse despre programele SAGA
Mesaj
Autor
stirbui85
Mesaje: 11
Membru din: Mar Sep 09, 2008 11:00 pm

felicitari

#1 Mesaj de stirbui85 » Vin Oct 23, 2009 11:27 am

Va felicit, pentru ultima varianta, prin care se genereaza decl. pentru transmitere on-line, generare XML. Ati facut o treaba foarte buna. Multumesc.

pauna861
Mesaje: 12
Membru din: Dum Apr 26, 2009 11:00 pm

#2 Mesaj de pauna861 » Sâm Oct 24, 2009 11:59 am

Este o imbunatarire foarte buna, acum itrebarea mea este:

Cum pot face si eu sa trimit aceste declaratii direct de pe SAGA prin mail si cum se procedeaza in general (mentionez ca am depus doar personal stand la coada pana acum).

Care ar fi pasii electronici ?

apetrem
Mesaje: 2856
Membru din: Mar Noi 15, 2011 12:00 am
Localitate: Brasov

#3 Mesaj de apetrem » Sâm Oct 24, 2009 6:25 pm

Felicitari saga!
De-acum o sa inceapa sa ne lipseasca clipele fericite petrecute pe la ghisee :)

Mai jos se afla un manual elaborat de M.F.:
http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/de ... 1.9.12.pdf

Pentru un obtinerea unui certificat digital va recomand:
http://www.certsign.ro/certsign/solutii ... ale-online
Marian Apetre

paturcai
Mesaje: 6810
Membru din: Mie Feb 07, 2007 12:00 am

#4 Mesaj de paturcai » Lun Oct 26, 2009 11:38 pm

Poate ne dai si pretul de cumparare.....
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!

apetrem
Mesaje: 2856
Membru din: Mar Noi 15, 2011 12:00 am
Localitate: Brasov

#5 Mesaj de apetrem » Mar Oct 27, 2009 9:28 am

Pretul unui certificat digital calificat valabil un an inclusiv un dispozitiv token este de 66 EURO (fara TVA).
Pentru reinnoire, dupa un an de zile, pretul este de 30 EURO (tot fara TVA).
Marian Apetre

Avatar utilizator
septimiuv
Mesaje: 9259
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Cernica
Contact:

#6 Mesaj de septimiuv » Mar Oct 27, 2009 12:54 pm

si daca vreti sa aveti si posibilitatea de a folosi certificatul pentru semnarea mail-urilor si a contractelor, etc (cam toate documentele) pretul total este 100 epuroi

pauna861
Mesaje: 12
Membru din: Dum Apr 26, 2009 11:00 pm

#7 Mesaj de pauna861 » Joi Oct 29, 2009 4:15 pm

Am inteles toate acestea, dar din cate am vazut eu pe acolo, se pot depune doar declaratiile la fisc, nicicum ITM/Sanatate/CAS/SOMAJ ... cu acestea ce facem ???

Apropo, ca tot ati adus vorba de pret, va puteti uni cateva firme pentru ca exista si posibilitatea ca un posesor al unui certificat legal de semnatura electronica, poate depune declaratii pentru mai multe firme doar cu o imputernicire prin notariat, si ar deveni la un moment dat eficienta masura asta pentru firmele mici si mijlocii 100E momentan chiar nu imi permit sa ii arunc anual pe ... o nimica toata, in final oricum trebuie sa ajung la fisc sa platesc datoriile la stat.

Avatar utilizator
septimiuv
Mesaje: 9259
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Cernica
Contact:

#8 Mesaj de septimiuv » Joi Oct 29, 2009 4:35 pm

doar despre declaratiile la fisc vorbeam oricum aici, pentru celelalte declaratii sunt alte metode de depunere online
in alta ordine de idei, pentru plata datoriilor la stat se poate folosi si banca, cu un acces la internet e chiar interesant
folosesc transmiterea declaratiilor la fisc de cand au introdus sistemul si pot spune ca nici nu prea mai stiu cum arata administratiile financiare :D

paturcai
Mesaje: 6810
Membru din: Mie Feb 07, 2007 12:00 am

#9 Mesaj de paturcai » Vin Oct 30, 2009 9:41 am

Si ca sa inteleg SeptimiuV pasii pe care i-ai facut...
Din ce am citit trebuie sa te duci la Notariat ca firma sa te imputerniceasca pe tine ca sa depui in numele ei declaratiile folosind certificatul pe numele tau?
Spune-ne si noua pasii daca nu iti este prea greu....
Nici eu nu mai vreau sa vad cum arata administratiile......
:wink:
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!

apetrem
Mesaje: 2856
Membru din: Mar Noi 15, 2011 12:00 am
Localitate: Brasov

#10 Mesaj de apetrem » Vin Oct 30, 2009 11:11 am

Care sunt pasii:

1. Se obtine cerificatul digital de la una din firmele autorizate (CertSIGN, DIGISIGN , Trans Sped).
Este recomant obtinerea certificatului pe numele persoanei fizice si nu a firmei, pentru ca asigura o mai mare mobilitate.
Dispozitivul arata cu un memory-stick; Odata introdus pe usb se instaleaza automat.

2. De pe situl MF se descarca un fisier numit “Document de confirmare” http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/fo ... irmare.pdf
Documentul de confirmare are doua parti.
Prima parte se completeaza cu datele d-vstra, apoi se aplica semnătura digitală în căsuţa „semnătură utilizator”, folosind certificatul digital calificat pe care îl aveţi deja.
Partea a doua se va completa si semna de autoritatea de certificare. Pentru asta se trimite prin e-mail documentul pe adresa autorităţii de certificare care, după ce il va semna, il va trimite inapoi pe adresa dvs. de e-mail.
Aveti mare grija de acest document confirmat, el va fi folosit de fiecare data cand doriti sa obtineti dreptul de depunere declaratii pentru o noua firma.

3. Intraţi pe portalul ANAF, meniul Depunere Declaratii si accesaţi modulul „Înregistrare certificate calificate”. Selectaţi de pe calculatorul dvs. fişierul *.pdf conţinând “Documentul de confirmare”, apoi îl trimiteţi apăsând butonul transmite document. In urmatorul ecran se vor introduce datele firmei pentru care se vor transmite declaraţiile fiscale, apoi se apasa butonul submit.
Pe ecranul se va afişa formularul 150 „Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat”, completat cu datele pe care tocmai le-aţi introdus mai înainte. Apăsaţi butonul “tipareste cererea” pentru a obţine un formular pe hârtie.
Acest punct se repeta pentru fiecare firma pentru care se doreste depunerea.

4. Formularul 150 semnat şi ştampilat de firma se depune la finanţele judeţene impreuna cu o copie a BI/CI si o imputernicire din care rezultă dreptul solicitantului de a semna declaraţiile fiscale pentru contribuabil.
Depunerea formularului listat, care contine un nr. de inregistrare, trebuie facuta in cel mult 30 de zile.

5. Veti primi o confirmare, prin email, care va da dreptul de depunere.
Daca in cateva zile nu primiti emailul de confirmare, inseaman ca ceva nu e bine si trebuie sa contactati finantele judetene.

Din acest moment, se pot depune declaratiile.
Marian Apetre

rovidg116
Mesaje: 219
Membru din: Mar Iul 08, 2008 11:00 pm

Re:

#11 Mesaj de rovidg116 » Joi Ian 06, 2011 9:20 pm

apetrem scrie:Pretul unui certificat digital calificat valabil un an inclusiv un dispozitiv token este de 66 EURO (fara TVA).
Pentru reinnoire, dupa un an de zile, pretul este de 30 EURO (tot fara TVA).
Pretul a ajuns intre timp la 47 euro+tva iar actele se pot depune/ridica si de la de la BRD (lucru foarte util pentru cei care nu suntem din Buc.). Chiar azi am platit. Iar certificatul poate fi folosit si pt a semna alte documente, daca e cazul.

Avatar utilizator
munteanud411
Mesaje: 849
Membru din: Lun Aug 21, 2006 11:00 pm
Localitate: CONSTANTA
Contact:

Re: felicitari

#12 Mesaj de munteanud411 » Joi Ian 13, 2011 7:58 pm

Chestia asta cu BRD e valabila oare la orice sucursala?
In aia 47 de Euro intra si dispozitivul cu pricina?
Dan-
http://schimbativiata.webs.com/

analiza
Mesaje: 171
Membru din: Dum Oct 18, 2009 11:00 pm

Re: felicitari

#13 Mesaj de analiza » Sâm Ian 15, 2011 6:51 pm

"4. Formularul 150 semnat şi ştampilat de firma se depune la finanţele judeţene impreuna cu o copie a BI/CI si o imputernicire din care rezultă dreptul solicitantului de a semna declaraţiile fiscale pentru contribuabil.
Depunerea formularului listat, care contine un nr. de inregistrare, trebuie facuta in cel mult 30 de zile. "

Chestia asta cu imputernicirea nu e foarte clara si putem acea surpize cand ajungem la ghiseu cu toate actele..este vorba de imputernicire din partea firmei semnata stampilata de patron ? sau trebuie procura notariala prin care patronul ca persoana fizica, avand calitatea de administrator, imputerniceste pe X sa semneze in locul lui declaratiile fiscale ? trebuie sa se faca referire in procura la numarul certificatului digital sau pot sa-i trimit pe oameni sa faca procuri si eu sa-mi cumpar ulterior certificatul ?

Multumesc,

herganiec
Mesaje: 8032
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am

Re: felicitari

#14 Mesaj de herganiec » Dum Ian 16, 2011 12:11 am

-imputernicirea de la firma semnata, stampilata si autentificata la notar pt persoana imputernicita de firma.
-certificatul digital il puteti face pe una din firmele la care lucrati, nu are legatura cu celelalte.
Doar cand il veti primi va trebuei sa-l inregistrati si sa declarati toate firmele pt care veti transmite on-line(adica tocmai pt care veti avea imputernicire pe numele dvs).
“Tot ceea ce este necesar pentru ca răul să triumfe, este ca oamenii buni să nu facă nimic.” (Edmund Burke)

analiza
Mesaje: 171
Membru din: Dum Oct 18, 2009 11:00 pm

Re: felicitari

#15 Mesaj de analiza » Mar Ian 18, 2011 9:53 pm

multumesc pentru raspuns; sincer nu ma asteptam la aceasta varianta; am crezut ca trebuie procura notariala nu imputernicire autentificata la notariat..totusi care este rostul autentificarii notariale a imputernicirii ? ca noi o depunem in original la fisc nu ?

Scrie răspuns