Sunt PFA si efectuez plati/incasari prin contul bancar (cont pe PFA). Cum inregistrez in Saga PS comisoanele bancare aferente acestor plati respectiv incasari?
multumesc!
Inregistrare Comisioane Bancare
Nu inteleg rostul sa se introduca un furnizor.
Se intra la "operatii" -> "casa/banca..." si aici se introduc datele de pe extras.
Comisionul bancare se inregistreaza astfel:
- I/P: P
- nr. doc.: ext.22 (de exemplu)
- suma: 5
- facturi: se sare peste aceasta coloana (deoarece nu este vorba de plata sau incasarea unei facturi)
- tip operatie: 001 (deoarece este deductibil)
- explicatii: comision bancar.
Pentru ridicarile/depunerile de numerar de la/la banca (sau folosit si pentru vanzari/cumparari de valuta) creati un nou tip la "tipuri de operatii", astfel:
- cod: se adauga automat
- denumire: operatiuni numerar/valuta (este doar un exemplu de denumire)
- preluat in RJIPS: nu se bifeaza
- tip: nu se alege nimic.
Se intra la "operatii" -> "casa/banca..." si aici se introduc datele de pe extras.
Comisionul bancare se inregistreaza astfel:
- I/P: P
- nr. doc.: ext.22 (de exemplu)
- suma: 5
- facturi: se sare peste aceasta coloana (deoarece nu este vorba de plata sau incasarea unei facturi)
- tip operatie: 001 (deoarece este deductibil)
- explicatii: comision bancar.
Pentru ridicarile/depunerile de numerar de la/la banca (sau folosit si pentru vanzari/cumparari de valuta) creati un nou tip la "tipuri de operatii", astfel:
- cod: se adauga automat
- denumire: operatiuni numerar/valuta (este doar un exemplu de denumire)
- preluat in RJIPS: nu se bifeaza
- tip: nu se alege nimic.