Ajutor de deces pentru asociat unic

Mesaj
Autor
laszloi338
Mesaje: 1
Membru din: Joi Ian 17, 2013 5:17 pm

Ajutor de deces pentru asociat unic

#1 Mesaj de laszloi338 »

Ajutor de deces la o firmă cu asociat unic. Pe data de 2 mai a decedat asociatul unic, care era și angajat la firmă. Toate actele pentru recuperarea
ajutorului de deces sunt în ordine, am solicitat și certificat de atestare fiscală, care va fi gata peste două zile. Un singur lucru nu pot să fac, pe care
îl solicită Casa de Pensii: pe declarația D112 pe luna aprilie nu poate să apare ajutorul de deces, pentru că salariatul a decedat pe data de 2 mai.
Ne mai fiind alți salariați totul este null pe luna mai, numai ajutorul de deces are vaoare. Nu este posibilă o valdare corectă, deci nu se atașează fișierul XML
Care ar fi soluția în acest caz?
Mulțumiri anticipate pentru răspuns.
Laszlo Ilona

cernatv
Mesaje: 3387
Membru din: Mie Dec 05, 2012 6:23 pm

Re: Ajutor de deces pentru asociat unic

#2 Mesaj de cernatv »

Ponteaza-l pe data de 01 mai.

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 27352
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: Ajutor de deces pentru asociat unic

#3 Mesaj de tomac »

Ba da, se poate valida.
Puneți la ultima zi de lucru ziua de 2 mai. Și va apărea salariatul pe mai în declarație cu sume zero și timp zero.
Iar la coloana de deductibil de la CAS angajator lăsați zero. Nu puteți înscrie sume deductibile decât la nivelul CAS angajator datorat.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

Scrie răspuns