Va rog ajutati-ma !!
Situatia mea este foarte complicata, am fost platitor de Tva, pana la anularea din oficiu pe data de 01.05.2014.
Am aflat acest lucru acum 2 zile de la unul din clienti mei, si tot acest timp am facturat cu Tva si am dedus Tva.
Am solicitat inregistrarea din nou, am platit tot Tva-ul colectat si dedus in formularul 311, pentru fiecare luna, adica din mai si pana in octombrie si la mine totul ok.
Dar problema !!!! Sunt clienti care au primit aceste facturi, si au dedus Tva-ul. Ce fac ei cu facturile mele sau ce fac eu cu facturile lor !!
Va multumesc !
Am emis facturi cu Tva in perioada cand l-am avut anulat
Re: Am emis facturi cu Tva in perioada cand l-am avut anulat
ii anunti ca nu aveau voie sa deduca tva
Re: Am emis facturi cu Tva in perioada cand l-am avut anulat
Prea tarziu....
Intrebarea este modificam facturile din august si pana la 30 octombrie, toate platile sau facut prin banca...si ei au declarat in mod 300 si 394.
Eu am platit tot Tva-ul la aceste facturi, depunand si platind modelul 311 !!
Daca modific acum facturile si le emit fara tva, ar fi ca si cum l-as plati de 2 ori.
Intrebarea este modificam facturile din august si pana la 30 octombrie, toate platile sau facut prin banca...si ei au declarat in mod 300 si 394.
Eu am platit tot Tva-ul la aceste facturi, depunand si platind modelul 311 !!
Daca modific acum facturile si le emit fara tva, ar fi ca si cum l-as plati de 2 ori.
Re: Am emis facturi cu Tva in perioada cand l-am avut anulat
Nu trebuie sa anulezi facturile sau sa le modifici. Trebuia sa emiti factura cu TVA doar ca ei nu aveau dreptul de a deduce.
Asa cum a zis SeptimiuV iti anunti clientii in scris, iar ei vor trebui sa regularizeze TVA-ul dedus, adica pierd deductibilitatea TVA-ului din perioada respectiva.
Asa cum a zis SeptimiuV iti anunti clientii in scris, iar ei vor trebui sa regularizeze TVA-ul dedus, adica pierd deductibilitatea TVA-ului din perioada respectiva.