Lucrez la o societate care se ocupa de prestari servicii sisteme antiefractie. Facturarea se face in baza unui deviz de lucrari. As dori sa stiu daca SAGA ma poate ajuta in privinta asta. Va explic pe scurt cam ce fel lucram acum (in alt program):
Pentru o lucrare se fac mai multe avize cu echipamente si consumabile (unul cu data de azi, unul cu data de maine, etc.). La sfarsitul lucrarii, exista in program posibilitatea sa comasez toate avizele de la acelasi client intr-un alt document (pe care il exportam in excell si acela era devizul de lucrari), care in final se transforma in factura. Poate SAGA sa faca asa ceva?
Multumesc!
din mai multe avize poti face automat o factura finala. Eventual din factura finala cu toate materialele si manopera facturata o exporti in excel si o prelucrezi sa arate ca un deviz.
“Cea mai valoroasă parte a unui om nu este mintea plină de cunoștințe, ci inima plină de iubire, urechea pregătită să asculte și mâna dispusă să ajute.”
O alta posibilitate ar fi ca sa creezi pentru fiecare client o gestiune unde sa transferi produsele (problema este ca daca vrei sa listezi din programul se listeaza cu pret cu tot), dupa care la sfarsit faci un bon de consum, iar la tiparire stergi inlocuiesti textul "bon consum" cu "deviz" (doar manopera nu va aparea pe deviz, dar poti sa faci sa apara pe factura).
Pe factura poti sa treci o singura pozitie sau doua pozitii, cum iti place.
O alta posibilitate ar fi utilizarea meniul "comenzi".