pe viitor as avea urmatoarele sugestii:
2. Daca se poate pe viitor la salariati / STATE PLATA sa putem lucre cu filtre :
ceva de genul sa putem ,, crea ,,
a. stat de plata pentru functii / meserii
b. stat de plata doar cu net sau brut ,
c. salariati dupa dupa ordine alfabetica etc.
3. Tot la STATE PLATA - cu filtrare sa pot lista – pentru D.112 , state plata cumulate pe
3 luni ( pentru D.112 care se depun la 3 luni ).( Adica sa pot tiparii state de plata cumulate pentru un interval de timp ).
4. La RECAPITULATIE STATE DE PLATA – daca se poate sa fie introduce :
a) doua coloane noi si anume : (% ) taxa adica procentele de la taxe si coloana 2 cu baza de calcul pentru taxele salariale
b) doua randuri noi si anume :
TOTAL BS. = ……( bugetul de stat)
TOTAL BAS+BFS = ….. ( bugetul asig. Sociale+bugetul fondurilor special)
5. Introducerea unui formular nou langa contractual de munca MINUTA DE INFORMARE - tot in format de pdf . ( art. 17 din L.53/2003 )
Cine voteaza?
sugestii!Cine voteaza?
Re: sugestii!Cine voteaza?
Sunt de acord, dar de ex. nu ai si pct.1???
Incepi de la pct.2 cu propunerile???
La pct.2.c se poate ordona dupa nume daca doresti si acum.
Oricum filtrele in plus sunt binevenite pt.noi utilizatorii.
La pct.4. La RECAPITULATIE STATE DE PLATA sincer in fiecare luna calculez Total BS si Total BAS+BFS precum si Total de plata pt.confruntare cu Decl.112 si nu am inteles de ce nu se fac aceste totaluri in Recapitulatie.Sunt de acord si cu celelalte coloane noi.
La fel si cu pct.5. Introducerea unui formular nou langa contractual de munca MINUTA DE INFORMARE - tot in format de pdf . ( art. 17 din L.53/2003 )
Dar cf.Art. 17 al.(2) din Codul Muncii:Obligaţia de informare a persoanei selectate în vederea angajării sau a salariatului se consideră îndeplinită de către angajator la momentul semnării contractului individual de muncă sau a actului adiţional, după caz.
Deci de ce mai trebuie minuta de informare???
Dar unde votam????
Incepi de la pct.2 cu propunerile???
La pct.2.c se poate ordona dupa nume daca doresti si acum.
Oricum filtrele in plus sunt binevenite pt.noi utilizatorii.
La pct.4. La RECAPITULATIE STATE DE PLATA sincer in fiecare luna calculez Total BS si Total BAS+BFS precum si Total de plata pt.confruntare cu Decl.112 si nu am inteles de ce nu se fac aceste totaluri in Recapitulatie.Sunt de acord si cu celelalte coloane noi.
La fel si cu pct.5. Introducerea unui formular nou langa contractual de munca MINUTA DE INFORMARE - tot in format de pdf . ( art. 17 din L.53/2003 )
Dar cf.Art. 17 al.(2) din Codul Muncii:Obligaţia de informare a persoanei selectate în vederea angajării sau a salariatului se consideră îndeplinită de către angajator la momentul semnării contractului individual de muncă sau a actului adiţional, după caz.
Deci de ce mai trebuie minuta de informare???
Dar unde votam????
Re: sugestii!Cine voteaza?
scuze am pornit de la 2
punctul 1 era pentru mijl fixe.
as sugera daca se poate :
a. posibilitatea de a calcula si amortizare accelerata / degresiva.
b. posibilitatea ca la sf. de an ( sau in orice alta perioada ) o lista de inventariere a mijloaceleor fixe.
multumes!
punctul 1 era pentru mijl fixe.
as sugera daca se poate :
a. posibilitatea de a calcula si amortizare accelerata / degresiva.
b. posibilitatea ca la sf. de an ( sau in orice alta perioada ) o lista de inventariere a mijloaceleor fixe.
multumes!
Re: sugestii!Cine voteaza?
Si dupa parerea mea la partea de salarii ar mai trebui inbunatatit cate ceva.
Vezi cele postate aici:
http://www.sagasoft.ro/forum/viewtopic.php?f=12&t=13320
Pct.2.
a. La tiparire se poate lista dupa punct de lucru unde s-ar putea seta punctul de lucru ca fiind o meserie.
b. Partea de doar brut sau net, n-am inteles ce doresti exact.
c. Cu mult timp in urma am propus ca la sortare sa se faca nu doar dupa o singur criteriu, ci dupa doua sau chiar si trei.
Ex: Daca ai un angajat numic Popescu Anton (cu un contract din 2008) si un Popescu Adrian (cu un contract din 2013), la o sortare dupa "nume" nu va aparea Adrian, dupa care Anton, ci va lua in calcul doar numele de familie si codul. Astfel, sortarea ar trebui sa se realizeze dupa nume si prenume.
Pct.3. Scuze, dar nu exista asa ceva. Statul de plata se genereaza pe luna.
Dupa parerea mea la "detalii impozit si TVA", ar fi optim sa se introduca o noua optiune despre modul de declarare a salariilor, astfel ar fi optim sa se genereze un centralizator cu contributiile pe trei luni la cine are selectat acest lucru, precum la generarea ordinelor de plata sa existe o bifa pentru a genera ordinul de plata/foaia de varsamant cu suma pentru cele trei luni.
Pct.4. Sunt de acord cu acele date in plus, ar fi optim.
Pct.5. Nu prea cred foarte util, avand in vedere semnarea contractului.
Pct.1.
a. Amortizarea accelerata deja se poate calcul, iar referitor la degresiva din cate stiu exista probleme de rezolvaer dpdv tecnic, oricum pentru degresiva ai nevoie de acordul celor de la ANAF (dar este posibil sa gresesc.).
b. Ar fi optim atat la mijloace fixe, cat si la obiecte de inventar.
Vezi cele postate aici:
http://www.sagasoft.ro/forum/viewtopic.php?f=12&t=13320
Pct.2.
a. La tiparire se poate lista dupa punct de lucru unde s-ar putea seta punctul de lucru ca fiind o meserie.
b. Partea de doar brut sau net, n-am inteles ce doresti exact.
c. Cu mult timp in urma am propus ca la sortare sa se faca nu doar dupa o singur criteriu, ci dupa doua sau chiar si trei.
Ex: Daca ai un angajat numic Popescu Anton (cu un contract din 2008) si un Popescu Adrian (cu un contract din 2013), la o sortare dupa "nume" nu va aparea Adrian, dupa care Anton, ci va lua in calcul doar numele de familie si codul. Astfel, sortarea ar trebui sa se realizeze dupa nume si prenume.
Pct.3. Scuze, dar nu exista asa ceva. Statul de plata se genereaza pe luna.
Dupa parerea mea la "detalii impozit si TVA", ar fi optim sa se introduca o noua optiune despre modul de declarare a salariilor, astfel ar fi optim sa se genereze un centralizator cu contributiile pe trei luni la cine are selectat acest lucru, precum la generarea ordinelor de plata sa existe o bifa pentru a genera ordinul de plata/foaia de varsamant cu suma pentru cele trei luni.
Pct.4. Sunt de acord cu acele date in plus, ar fi optim.
Pct.5. Nu prea cred foarte util, avand in vedere semnarea contractului.
Pct.1.
a. Amortizarea accelerata deja se poate calcul, iar referitor la degresiva din cate stiu exista probleme de rezolvaer dpdv tecnic, oricum pentru degresiva ai nevoie de acordul celor de la ANAF (dar este posibil sa gresesc.).
b. Ar fi optim atat la mijloace fixe, cat si la obiecte de inventar.
Re: sugestii!Cine voteaza?
buna ziua ,
la pct. 3 se poate
da statul de plata se face lunar , dar daca am 1-2 salariati trebuie sa depun D. 112 la 3 luni.
ar fi varianta :
1.fie la setari societate comerciala cu D. 112 L / T
2.fie stat de plata pe o perioada tot cu filtrare. Asta numai ca situatie calcul.
Multumesc !
la pct. 3 se poate
da statul de plata se face lunar , dar daca am 1-2 salariati trebuie sa depun D. 112 la 3 luni.
ar fi varianta :
1.fie la setari societate comerciala cu D. 112 L / T
2.fie stat de plata pe o perioada tot cu filtrare. Asta numai ca situatie calcul.
Multumesc !
Re: sugestii!Cine voteaza?
D.112 il depui la trei luni, dar se depune cate o declaratie pentru fiecare luna, precum se poate depune si lunar ca nu te opreste nimeni, astfel doar plata il faci la trimestru.
Statul de plata pe o perioada mai mare nu prea vad cum s-ar realiza, dar un centralizator pentru contributii s-ar putea introduce.
Statul de plata pe o perioada mai mare nu prea vad cum s-ar realiza, dar un centralizator pentru contributii s-ar putea introduce.
Re: sugestii!Cine voteaza?
pentru balazse,
ba da se poate realiza si stat de plata pe mai multe luni/ fiecare salariat in parte.
am vazut chestia asta la un soft de salarii.
ba da se poate realiza si stat de plata pe mai multe luni/ fiecare salariat in parte.
am vazut chestia asta la un soft de salarii.
Re: sugestii!Cine voteaza?
Faptul ca se poate genera un centralizator pe trimestru este altceva, statul de plata se genereaza pe fiecare luna in parte, la fel cum se face si pentru D.112.