Buna ziua,
Putem activa si folosi carduri de fidelitate?
Daca da, cum?
Multumesc.
card de fidelitate
Re: card de fidelitate
Din câte știu eu momentan nu există suport pentru carduri de fidelitate.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Re: card de fidelitate
in saga, atunci cand adaug un client pot sa-i scriu un procent de discount, simuland din saga, cum folosesc acel discount?
adica pun clientul x care are discount trecut acolo 10%, adaug produse de 5000 lei, cum face sa apara imediat si discountul pt suma totala?
puteam sa fac un client, nume Client cu card de fidelitate,scanam produsele si la incasare apareau toate deja cu discount 10%.
adica pun clientul x care are discount trecut acolo 10%, adaug produse de 5000 lei, cum face sa apara imediat si discountul pt suma totala?
puteam sa fac un client, nume Client cu card de fidelitate,scanam produsele si la incasare apareau toate deja cu discount 10%.
-
- Mesaje: 5
- Membru din: Lun Ian 11, 2016 8:37 am
Re: card de fidelitate
Buna ziua !
S-a mai facut ceva in acest sens? Sau se va face? Ma refer la posibilitatea utilizarii cardurilor de fidelizare, eventual citite de un cititor??
Se poate face ceva si in sensul de a exista posibilitatea de logare cu card cu banda macnetica?
Cu stima!
S-a mai facut ceva in acest sens? Sau se va face? Ma refer la posibilitatea utilizarii cardurilor de fidelizare, eventual citite de un cititor??
Se poate face ceva si in sensul de a exista posibilitatea de logare cu card cu banda macnetica?
Cu stima!
Re: card de fidelitate
eu la logare am facut cu cod de bare la legitimatie pe verso am creat un cod de bare la fiecare casier cu care se logheaza cind acceseaza marketline
-
- Mesaje: 2
- Membru din: Joi Mai 19, 2011 4:06 pm
Re: card de fidelitate
Buna seara,
S-a mai rezolvat ceva in privinta clientilor fideli?
Multumesc
S-a mai rezolvat ceva in privinta clientilor fideli?
Multumesc
Re: card de fidelitate
Analizez introducerea fidelizari clientilor prin Card de fidelitate cu acumulare puncte valorice si achizitii ulterioare de produse.
Am gasit soft separat pentru evidenta punctelor.
Vreau pareri cu privire la inregistrarile sintetice zilnice pe care trebuie facute in Saga.
Multumesc.
Am gasit soft separat pentru evidenta punctelor.
Vreau pareri cu privire la inregistrarile sintetice zilnice pe care trebuie facute in Saga.
Multumesc.
- chirigiui509
- Mesaje: 226
- Membru din: Mar Iun 06, 2017 11:16 pm
- Localitate: Petrosani
- Contact:
Re: card de fidelitate
Referitor la implementare unui sistem de fidelizare bazat pe carduri, ID-uri, nr.telefon, etc.:
- dacă evidența vânzărilor o țineți printr-un soft extern (dedicat), în SAGA nu veți păstra (probabil) evidențe analitice;
- dacă folosiți MarketLine (considerând că vânzarea se face într-un magazin), aveți posibilitatea de a asocia un card de fidelitate fiecărui client iar informațiile despre vânzări se vor transfera analitic în SAGA.
Ulterior, sistemul de analiză și premiere îl puteți dezvolta pe seama rapoartelor la care aveți acces și în conformitate cu procedura de lucru care va trebui să armonizeze inclusiv prevederile fiscale.
Implementarea unui astfel de sistem trebui să aibă în vedere mai multe categorii de cerințe:
- existența unei proceduri (scrise) de premiere;
- posibilitatea generării unor rapoarte de trasabilitate din care să rezulte clar și fără echivoc modalitatea de premiere și rezultatele acesteia;
- cerințele de afișare/informare (reguli ANPC în special);
- tratamentul fiscal aplicabil;
- în funcție de gestiune și modul de ținere a acesteia, este important să aveți în vedere și celelalte cerințe declarative.
Teoretic, sistemele de tip "Digital Sales Incentives" pot constitui abordări într-o plajă destul de variată, de la "premieri lunare, individuale, bazate pe volume" până la implementări de rețele MLM.
În esență, problema nu va fi legată de "posibilitatea de a face" (din acest punct de vedere, SAGA este un sistem scalabil) ci de metodologia și tehnica implementării (ceea ce presupune analiză, conceptualizare, implementare, tratarea erorilor și optimizare).
Succes!
- dacă evidența vânzărilor o țineți printr-un soft extern (dedicat), în SAGA nu veți păstra (probabil) evidențe analitice;
- dacă folosiți MarketLine (considerând că vânzarea se face într-un magazin), aveți posibilitatea de a asocia un card de fidelitate fiecărui client iar informațiile despre vânzări se vor transfera analitic în SAGA.
Ulterior, sistemul de analiză și premiere îl puteți dezvolta pe seama rapoartelor la care aveți acces și în conformitate cu procedura de lucru care va trebui să armonizeze inclusiv prevederile fiscale.
Implementarea unui astfel de sistem trebui să aibă în vedere mai multe categorii de cerințe:
- existența unei proceduri (scrise) de premiere;
- posibilitatea generării unor rapoarte de trasabilitate din care să rezulte clar și fără echivoc modalitatea de premiere și rezultatele acesteia;
- cerințele de afișare/informare (reguli ANPC în special);
- tratamentul fiscal aplicabil;
- în funcție de gestiune și modul de ținere a acesteia, este important să aveți în vedere și celelalte cerințe declarative.
Teoretic, sistemele de tip "Digital Sales Incentives" pot constitui abordări într-o plajă destul de variată, de la "premieri lunare, individuale, bazate pe volume" până la implementări de rețele MLM.
În esență, problema nu va fi legată de "posibilitatea de a face" (din acest punct de vedere, SAGA este un sistem scalabil) ci de metodologia și tehnica implementării (ceea ce presupune analiză, conceptualizare, implementare, tratarea erorilor și optimizare).
Succes!