Mail -> Intretinere Baze de Date [v.517]
Mail -> Intretinere Baze de Date [v.517]
Buna ziua ! Am fost pozitionat pe o firma cand am introdus serverul de mail la sectiunea "Mail" .. a fost testat cu succes, dar apoi cand m-am pozitionat pe o alta firma si m-am dus in Intretinere baze de date -> Mail, nu-mi apar datele introduse la server, adresa, parola ! Este in regula asa ?! Nu ar fi trebuit sa apara datele salvate indiferent de firma pe care sunt pozitionat ? Ca idee, datele s-au pastrat acolo unde le-am introdus initial si au fost testate cu succes (cand ma duc pe firma respectiva, campurile se regasesc completate !).
Re: Mail -> Intretinere Baze de Date [v.517]
Mie mi se pare mult mai corect ca pentru fiecare firma sa se poate seta o adresa seaparata, adica asa cum functioneaza acum.
Re: Mail -> Intretinere Baze de Date [v.517]
@balazse : Eu cred ca functioneaza altfel ! La Intretinere baze de date -> mail se introduc datele pentru mail-ul contabilului (omu' cu evidenta contabila) .. apoi, cand esti pozitionat pe o firma si vrei sa-i trimiti (administratorului firmei) direct un mail cu o situatie, un stat de salarii etc. atunci se va trimite mail-ul la adresa de email a firmei respective (care este setata in ecranul Administrare -> Configurare Societati -> email) ! De asta spun, este frustrant sa bag datele "contabilului" de fiecare data, pentru fiecare firma !
Re: Mail -> Intretinere Baze de Date [v.517]
Sincer sa fiu nu l-am testat/folosit inca acea optiune, ca urmare eu mentionez doar o parere.
O data trebuie sa completezi datele contabilului la "administrare" -> "mail", nu?
Sunt cazuri in care evidenta contabila se tine direct la unitate, dar programul este folosit la 2-3 unitati al asociatului, iar pentru fiecare exista o adresa de e-mail separat, iar daca ar functiona in asa fel incat datele introduse la "mail" sa fie unic pentru toate unitatile, atunci de fiecare data cad ai dorii sa trimiti un e-mail ar trebui sa completezi datele pentru unitatea in cauza, care nu este in regula.
Sper ca am inteles corect cele mentionate de tine.
O data trebuie sa completezi datele contabilului la "administrare" -> "mail", nu?
Sunt cazuri in care evidenta contabila se tine direct la unitate, dar programul este folosit la 2-3 unitati al asociatului, iar pentru fiecare exista o adresa de e-mail separat, iar daca ar functiona in asa fel incat datele introduse la "mail" sa fie unic pentru toate unitatile, atunci de fiecare data cad ai dorii sa trimiti un e-mail ar trebui sa completezi datele pentru unitatea in cauza, care nu este in regula.
Sper ca am inteles corect cele mentionate de tine.
Re: Mail -> Intretinere Baze de Date [v.517]
Am facut totul, mi-a iesit si test-ul.
Unde ma duc sa trimit declaratia.
Am "facut" de proba d112, am validat, nu am semnat digital.
E in "TEMP".
Unde e botonul de "send"?
PLS!
Unde ma duc sa trimit declaratia.
Am "facut" de proba d112, am validat, nu am semnat digital.
E in "TEMP".
Unde e botonul de "send"?
PLS!
Re: Mail -> Intretinere Baze de Date [v.517]
În outlook.
Re: Mail -> Intretinere Baze de Date [v.517]
@balazse : In cazul descris de tine, ai dreptate ! .. Dar in cazul meu, tinand evidenta la zeci de firme/clienti, se considera ca la programul de contabilitate am acces doar eu - si contabilul trimite diverse rapoarte catre clientii sai .. deci, pentru mine, este o unica adresa de mail (ca sender) - cea a firmei care tine evidentele contabile. Oricum, este excelenta aceasta facilitate ! Bravo echipei SAGA !
P.S. .. o sa bag datele individual, la fiecare firma .. pana la urma se merita efortul !
P.S. .. o sa bag datele individual, la fiecare firma .. pana la urma se merita efortul !

Re: Mail -> Intretinere Baze de Date [v.517]
ovidiuo, ai dreptate dacă privești lucrurile doar prin prisma contabilului care doar el folosește SAGA pentru mai multe firme, dar...
- acea opțiune este pentru a trimite mailuri oricărui destinatar nu doar către adresa de mail setată în configurare societăți
- sunt care lucrează în client-server și au baza de date pe serverul firmei, iar contabilul lucrează pe client și acele date de mail sunt necesare pentru a trimite firma documente la terți, nu sunt necesare contabilului. Contabilul poate avea încă 1-2 firme sau mai multe, pe care le lucrează local și pentru acelea să trimită date.
- sunt contabili angajați care au 2-3 firme, una la care sunt angajați și încă una sau două fie a acelorași administratori, fie una ca muncă suplimentară și de trimis se trimit mailuri de la adrese de mail diferite în acest caz
- acea opțiune este pentru a trimite mailuri oricărui destinatar nu doar către adresa de mail setată în configurare societăți
- sunt care lucrează în client-server și au baza de date pe serverul firmei, iar contabilul lucrează pe client și acele date de mail sunt necesare pentru a trimite firma documente la terți, nu sunt necesare contabilului. Contabilul poate avea încă 1-2 firme sau mai multe, pe care le lucrează local și pentru acelea să trimită date.
- sunt contabili angajați care au 2-3 firme, una la care sunt angajați și încă una sau două fie a acelorași administratori, fie una ca muncă suplimentară și de trimis se trimit mailuri de la adrese de mail diferite în acest caz
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Re: Mail -> Intretinere Baze de Date [v.517]
Multumesc frumos d-le Cristi ! .. aveti dreptate in toate cazurile (ca de obicei !)..
Eu imi vedeam doar propriul interes !
Stiu ca ma repet : felicitari pentru facilitate .. este super-practica !

