Au scos Bilantul ca sa te oblige sa treci la client-server si sa mai platesti niste bani in plus, total neprofesionist dupa parerea mea nu se face asa ceva sa retragi o functionalitate ce exista deja tb sa fie la latitudinea fiecaruia daca doreste sau nu o alta versiune, in companiile mari updaturile nu se dau in productie decat dupa luni de testari pe enviromentul propriu, normal era sa te lasa pana trec cele 12 luni cat ai licenta sa te anunte din timp pe email de mai multe ori ca e ultima versiune si la urmatoarea licenta va fi alt sistem
@cioteanue - vorbiți prostii. Client-server există de vreo 10 ani la SAGA. Așa că nu e vorba de ceva netestat. Și nu e ultima licență. Sau altceva. Pur și simplu se schimbă tipul bazei de date. În rest funcționalitățile sunt aceleași.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Buna ziua! Vreau sa tiparesc Registrul jurnal de incasari si plati. In clipa in care solicit acest lucru imi apare o fereastra : Aceasta functionalitate este accesibila doar in sistem client-server din ecranul Intretinere BD pagina Client-server. Ce sa fac? Nu pot lista acest jurnal. Lucrez pe un singur calculator. Este vorba de un cabinet medical.
Daca poate sa-mi spuna cineva ce sa fac...
Va multumesc!
păi faceti modificarea de la intretinere Bd, Client server.. apasa primul buton de acolo. Trebuie sa faci ce scrie clar in mesaj. nu?
“Cea mai valoroasă parte a unui om nu este mintea plină de cunoștințe, ci inima plină de iubire, urechea pregătită să asculte și mâna dispusă să ajute.”
Buna ziua,
Am trecut in sistem client-server si nu pot sa vad decat intrarile dupa deta de 01.07.2024.
Ce trebuie dacut sa vad istoricul firmei?
Multumesc
roznovans154 scrie: ↑Joi Noi 14, 2024 9:21 am
Buna ziua. Pot sa trec inapoi la standard, odata ce am pus client server?
nu mai există standard..
“Cea mai valoroasă parte a unui om nu este mintea plină de cunoștințe, ci inima plină de iubire, urechea pregătită să asculte și mâna dispusă să ajute.”
Buna ziua! Am trecut in sistem client server insa la una din firme nu am putut trece deoarece sistemul de securitate ce il am instalat pe calculator BITDEFENDER a intervenit si mi-a transmis urmatorul mesaj :
Comportament ransomware detectat
Functia: Remediere ransomware
Procesul C:\SAGA C.3.0\sc.exe manifesta un comportament de ransomware și a fost blocat. Mai multe fișiere au fost criptate de acesta și nu toate au putut fi restabilite automat. Regăsești mai jos fișierele ce trebuie restabilite.
Stie cineva ce trebuie sa fac?
Problema este numai de la dvs. Verificati exceptie la antivirus. Sau daca aplicatia saga a fost corupta... verificati si stergeti toate "infectiile/atacurile" cu antivirusul, dupa care reinstalati saga din kit complet (setupC.exe). Daca imediat dupa reinstalare saga, antivirusul nu va da pace, dezactivati-l si vedeti cum funtioneaza saga fara AV. Personal instalez saga din kit complet in fiecare zii pe multe sisteme si nu am avut niciodata vreo alarma de atac sau comportament anormal.
Buna ziua! Am observat ca odata ce am trecut o firma pe client server dispare optiunea de revenire la forma initiala. Nu inteleg de ce trebuie sa complicati lucrurile, care este diferenta intre vechiul sistem si actualul, de ce nu ati facut automat trecerea si ati lasat la optiunea fiecaruia sa treaca sau nu. Banuiesc ca toti vor sa scoata o balanta, asa ca o sa treaca toti la apasarea butonului care mai apoi dispare...nu vad logica la asemenea alegere, care nu este reversibila...