Bună ziua!
Aș avea o întrebare în legătură cu neacceptarea facturii eronate în e-factură, dacă mă poate ajuta cineva.
Mă confrunt cu o problemă legată de firma Ecolet, (firmă intermediară de curierat), care continuă să emită facturi pentru servicii de curierat (Cargus) deja facturate și plătite. Comunicarea cu ei este aproape imposibilă, sesizările mele fiind închise fără răspuns. Facturarea lor este haotică – unele AWB-uri sunt facturate de trei ori, iar facturile eronate sunt încărcate în e-Factura chiar și după ce am semnalat erorile.
Deși nu mai colaborăm cu Ecolet de două luni, aceștia continuă să emită facturi greșite. Am respins aceste facturi în SPV, detaliind în mesajul din SPV toate erorile și motivele pentru neacceptarea lor, solicitând totodată anularea acestora. Cu toate acestea, nu am primit niciun răspuns din partea lor.
Întrebare:
Este corect să NU accept și să NU înregistrez în contabilitate aceste facturi eronate, dacă motivez neacceptarea facturii printr-un mesaj transmis în SPV? Există o bază legală care să susțină acest lucru?
Vă mulțumesc mult pentru ajutor!
Refuzare factura in e-factura
Re: Refuzare factura in e-factura
Da. Trimiteți mesaje exclusiv prin SPV motivând refuzul acestor facturi și solicitând stornarea lor. Nu le înregistrați. Mesajele prin SPV sunt mijloc de probă. Suplimentar puteți să le trimiteți și prin e-mail aceleași sesizări.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Re: Refuzare factura in e-factura
Va multumesc mult pentru raspuns!