Acces blocat Saga C dupa actualizare versiune 588
-
- Mesaje: 2
- Membru din: Mie Dec 29, 2021 10:58 am
Acces blocat Saga C dupa actualizare versiune 588
Buna dimineata! Dupa actualizarea la versiunea 588, la incercarea de conectare a celui de al doilea utilizator apare mesajul de eroare " Acces Blocat. Aplicatia este deschisa deja in alta sesiune de Windows". Avem licenta instalata pe un server cu Windows Server 2019. A mai avut cineva problema aceasta? Actualizarea am facut o cu varianta existenta pe site la data de 27 martie. Multumesc!
Re: Acces blocat Saga C dupa actualizare versiune 588
Ai licenta pentru fiecare calculator?
Re: Acces blocat Saga C dupa actualizare versiune 588
Aveti configurat gresit modul de lucru client server. Cel de-al doilea utilizator ce este... (utilizator saga?) sau alta persoana pe alt calculator? Cum ati configurat serverul si clientii?
-
- Mesaje: 2
- Membru din: Mie Dec 29, 2021 10:58 am
Re: Acces blocat Saga C dupa actualizare versiune 588
Folosim un server cu Windows Server 2019, la care se conecteaza fiecare utilizator de la calculatorul lui. Pana la aceastya actualizare a functionat OK.
Re: Acces blocat Saga C dupa actualizare versiune 588
Pai cum se conecteaza... e o chestie tehnica... Aveti saga pe fiecare calculator si cum este configurat pe fiecare calculator? Fiecare firma configurata catre server sau totul directionat pe server (configcs.txt)?
PS: banuiala mea este ca folositi remote desktop cu mai multe sesiuni de windows pe server.. si de aici acea eroare. Saga client-server nu mai functioneaza bine asa!
Daca nu cunoasteti bine metodele de configurare luati legatura cu mine in privat si va asist pro bono.
PS: banuiala mea este ca folositi remote desktop cu mai multe sesiuni de windows pe server.. si de aici acea eroare. Saga client-server nu mai functioneaza bine asa!
Daca nu cunoasteti bine metodele de configurare luati legatura cu mine in privat si va asist pro bono.
Ultima oară modificat Joi Mar 27, 2025 12:35 pm de către ciucam288, modificat de 4 ori în total.
-
- Mesaje: 2
- Membru din: Lun Ian 31, 2011 12:00 am
Re: Acces blocat Saga C dupa actualizare versiune 588
Si eu am aceeasi problema.Da prin remote desktop lucram
Re: Acces blocat Saga C dupa actualizare versiune 588
Citiți termenii licenței - https://www.sagasoft.ro/conditii-licenta.php
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
-
- Mesaje: 1
- Membru din: Mie Ian 29, 2025 3:45 pm
Re: Acces blocat Saga C dupa actualizare versiune 588
Ok, am inteles din termeni si conditii ca nu este permis sa accesam mai multi simultan, dar care e solutia? putem achiziona o licenta cu mai multi useri? pentru ca avem nevoie sa lucram mai multe persoane la aceeasi baza de date. va rugam, dati-ne si solutia
Re: Acces blocat Saga C dupa actualizare versiune 588
Urmariti tutorialul : https://www.youtube.com/watch?v=-Xqb3We6694&t=97s
Pentru cei incepatori cu programul saga recomand citirea manualului (mai atent) si cautarea in tutoriale.
La fel intai cautare pe forum, pt. ca raspunsurile deja exsista.
Pentru cei incepatori cu programul saga recomand citirea manualului (mai atent) si cautarea in tutoriale.
La fel intai cautare pe forum, pt. ca raspunsurile deja exsista.
Re: Acces blocat Saga C dupa actualizare versiune 588
Dacă sunt mai mulți useri instalați programul pe stațiile lor și configurați-l client. Nu puteți accesa simultan prin RDP programul de pe server.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
-
- Mesaje: 26
- Membru din: Vin Dec 12, 2008 12:00 am
Re: Acces blocat Saga C dupa actualizare versiune 588
Eu as fi preferat o licenta cu x useri max in acelas timp cu acces prin Remote pt securitate mai buna decit server client .
Cum securizam conexiunea intre server si client daca nu este in acceeasi locatie .
Cum securizam conexiunea intre server si client daca nu este in acceeasi locatie .
Re: Acces blocat Saga C dupa actualizare versiune 588
Prin conexiune vpn între calculatorul client și server.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Re: Acces blocat Saga C dupa actualizare versiune 588
Buna ziua,
Conditiile de utilizare a programului au fost modificate unilateral de catre furnizor dupa achizitia licentei.
Gasiti aici versiunea anterioara a conditiilor de utilizare: https://web.archive.org/web/20241004212739/https://www.sagasoft.ro/conditii-licenta.php
In varianta initiala punctul 3. era:
Dupa ce ani de zile nu a existat o alta varianta tehnica multumitoare din punct de vedere al performantei inafara de RDP, s-a implementat fortat aceasta varianta server-client cu avantajele si dezavantajele ei, si acum se forteaza renuntarea la RDP tot unilateral.
Desi partea economica (licente pe numar de utilizatori) poate fi luata in calcul de la o reinnoire, partea tehnica nu.
Sunt cazuri in care unii utilizatori folosesc mac-uri (si nu aveti versiune pe apple), linux-uri (si nu aveti versiune de linux), sau thinOS-uri (pe care nu se pot instala nici un fel de aplicatie) si se conecteaza la servere de terminal services prin RDP, PCoIP sau alte variante de sesiuni. In nici un caz nu se pot face modificari de infrastructura, de mod de lucru si nici investii care schimba complet echipamentele de pe o zi pe alta dupa o modificare unilaterala.
Va rugam sa faceti revert, implementare graduala anuntata si cu varianta tehnica de lucru prin RDP chiar daca financiar, de la urmatoare reinnoire, schimbati licentierea per utilizator.
Conditiile de utilizare a programului au fost modificate unilateral de catre furnizor dupa achizitia licentei.
Gasiti aici versiunea anterioara a conditiilor de utilizare: https://web.archive.org/web/20241004212739/https://www.sagasoft.ro/conditii-licenta.php
In varianta initiala punctul 3. era:
In varianta actualizata acum este:"3. Beneficiarul are dreptul să folosească Programul, inclusiv în scop lucrativ, şi să-l distribuie gratuit"
Astfel, pana la "sfârșitul perioadei pentru care licența a fost achiziționată" , licenta care este reinnoita anual (nu este licenta noua), conditiile nu pot fi modificate unilateral."3.1. Licența pentru Programele SAGA C și SAGA PS
3.1.1. O licență plătită include actualizările Programelor, serviciile de asistență, suport tehnic și mentenanță.
3.1.2. Licența acordată prin prezentul acord va începe la data de cumpărare a licenței și va expira la sfârșitul perioadei pentru care licența a fost achiziționată. În afara acestui interval devine valabilă Licența Freeware. Durata licenței nu poate fi mai scurtă de 1 an.
3.1.3. O licență este valabilă pentru utilizarea Programului pe un singur dispozitiv (computer, laptop, tabletă, etc., pentru fiecare licență achiziționată). Activarea licenței se realizează prin preluarea datelor de identificare ale calculatorului. Orice accesare a Programului de pe dispozitive suplimentare necesită achiziționarea unei licențe separate pentru fiecare dispozitiv în parte.
3.1.4. Nu este permisă utilizarea simultană a Programului, de către mai mulți utilizatori sau terți, în niciun mod, în cadrul conexiunilor de tip remote desktop software, indiferent de protocolul folosit (de ex. RDP, ICA, VNC, dar fără a se limita la acestea).
3.1.5. Nu este permisă utilizarea simultană a Programului, de către mai mulți utilizatori sau terți, în niciun mod, în cadrul mașinilor virtuale.
3.2. Licența pentru SAGA Web
3.2.1. O licență plătită pentru modulul de contabilitate a Programelor SAGA C și SAGA PS include trei licențe pentru SAGA Web, fiecare corespunzătoare unui cod fiscal distinct.
3.2.2. În cadrul licențelor SAGA WEB, bazele de date sunt stocate pe serverele furnizorului. Astfel, SAGA Web acționează ca interfață online pentru conţinutul datelor încărcate de Licențiat în această platformă.
3.2.3 La un interval de timp de maximum o săptămână, Furnizorul va realiza un backup automat al fiecărei baze de date înregistrate în platforma SAGA Web, pentru siguranța datelor.
3.2.4. Codul fiscal asociat unei licențe pentru SAGA Web nu poate fi schimbat în perioada de valabilitate a licenței în curs.
3.2.5. Beneficiarii licențelor pentru SAGA Web pot folosi gratuit aplicația de mobil SAGA Facturare."
Dupa ce ani de zile nu a existat o alta varianta tehnica multumitoare din punct de vedere al performantei inafara de RDP, s-a implementat fortat aceasta varianta server-client cu avantajele si dezavantajele ei, si acum se forteaza renuntarea la RDP tot unilateral.
Desi partea economica (licente pe numar de utilizatori) poate fi luata in calcul de la o reinnoire, partea tehnica nu.
Sunt cazuri in care unii utilizatori folosesc mac-uri (si nu aveti versiune pe apple), linux-uri (si nu aveti versiune de linux), sau thinOS-uri (pe care nu se pot instala nici un fel de aplicatie) si se conecteaza la servere de terminal services prin RDP, PCoIP sau alte variante de sesiuni. In nici un caz nu se pot face modificari de infrastructura, de mod de lucru si nici investii care schimba complet echipamentele de pe o zi pe alta dupa o modificare unilaterala.
Va rugam sa faceti revert, implementare graduala anuntata si cu varianta tehnica de lucru prin RDP chiar daca financiar, de la urmatoare reinnoire, schimbati licentierea per utilizator.
Re: Acces blocat Saga C dupa actualizare versiune 588
Din ce am văzut, când te conectezi cu RDC cu un alt user nu mai merge să pornești SAGA dacă pe calculatorul unde este instalată aplicația este deja un user care o folosește. Dar dacă te conectezi la acel calculator cu AnyDesk sau cu TeamViewer funcționează (încă). Din ce înțeleg, limitarea aceasta este doar de natură financiară și nu tehnică ! Și așa, decât să plătesc la AnyDesk sau TeamViewer abonament, nu mai bine licențiați și pe numărul de useri care se conectează concomitent la SAGA ?
Re: Acces blocat Saga C dupa actualizare versiune 588
Se forteaza migrarea pe web. Eu astept oferte de pachete la 10, 50 si 100 de coduri fiscale urcate raportat si la spatiul ocupat de bazele de date. Trebuie facut un compromis comercial optim pentru toata lumea.
La inceput trebuie sa traga mai tare la preturi pt. ca au de investit. Si oamenii cu experienta in cloud nu sunt ieftini. La fel si pt. securitate. Una e sa risti sa pierzi date si alta e sa risti sa se fure date.
La inceput trebuie sa traga mai tare la preturi pt. ca au de investit. Si oamenii cu experienta in cloud nu sunt ieftini. La fel si pt. securitate. Una e sa risti sa pierzi date si alta e sa risti sa se fure date.