Eroare accesare

Intrebari - raspunsuri diverse despre programele SAGA
Mesaj
Autor
szekeyl
Mesaje: 7
Membru din: Mar Iun 23, 2020 1:21 pm

Re: Eroare accesare

#16 Mesaj de szekeyl »

La mine s-a rezolvat. Era utilizatorul 2 litere inversate. Eu nu am umblat acolo, toate s-au preluat din program. interesanta situatie

vladutil896
Mesaje: 4
Membru din: Mar Noi 01, 2022 10:25 am

Re: Eroare accesare

#17 Mesaj de vladutil896 »

si la mine s-a rezolvat. Eu accesam serverul prin remote desktop si la recomandarea dl Tomac, am incercat cu any desk si a mers sa fac actualizarea programului si sa il accesez. Deci in urma actualizarii, la versiunea 589, nu se mai poate accesa programul saga daca esti conectat pe pc prin remote desktop. Nici acum dupa ce am facut actualizarea, daca doresc sa il accesez prin remote desktop imi zice ca nu am licenta activa, mentionez ca pe pc-ul pe care ma conectez cu remote desktop este licenta activa.

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 27345
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: Eroare accesare

#18 Mesaj de tomac »

@szekeyl - programul nu preia de nicăieri acele date. Acelea se introduc de către utilizator și programul le folosește pentru a verifica dacă userul cu acele date de acces are sau nu o licență activă.
@vladutil896 - am tot scris zilele astea - pentru utilizarea prin RDP este necesară licență pentru fiecare utilizator ce accesează astfel programul. Trebuia să dați toate detaliile. Contează foarte mult aceste amănunte. Așa cum v-ați convins, nu aveți licență pentru userul ce accesa prin remote desktop serverul și mesajul era corect.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

szenteg386
Mesaje: 10
Membru din: Dum Iun 18, 2023 7:25 am

Re: Eroare accesare

#19 Mesaj de szenteg386 »

Sa ne anuntati cum ati rezolvat !?

szenteg386
Mesaje: 10
Membru din: Dum Iun 18, 2023 7:25 am

Re: Eroare accesare

#20 Mesaj de szenteg386 »

tomac scrie: Lun Mar 31, 2025 5:54 pm @szekeyl - programul nu preia de nicăieri acele date. Acelea se introduc de către utilizator și programul le folosește pentru a verifica dacă userul cu acele date de acces are sau nu o licență activă.
@vladutil896 - am tot scris zilele astea - pentru utilizarea prin RDP este necesară licență pentru fiecare utilizator ce accesează astfel programul. Trebuia să dați toate detaliile. Contează foarte mult aceste amănunte. Așa cum v-ați convins, nu aveți licență pentru userul ce accesa prin remote desktop serverul și mesajul era corect.
Pentru conexiunile prin RDP , cum se poate rezolva ?
1. Daca ruleaza pe calculatorul principal si pe inca 3 calculatoare , trebuie achizitionate 4 licente ?
2. Daca am actualmente o licenta activa si mai cumpar 2 - 3 licente , utilizatorul si parola nu se schimba ,
SAGA va contoriza nr. calculatoare ? ,
adica pot accesa cu date identice ( Utilizator+parola ) de pe 3 calculatoare SAGA , daca am 3 licente active ?

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 27345
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: Eroare accesare

#21 Mesaj de tomac »

1. Da
2. Din câte știu eu, nu. Cel mai bine intrați pe chat cu un operator care să vă explice mai detaliat.
3. Va verifica câte licențe sunt și dacă fiecare pc are licență.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

papucc163277
Mesaje: 2
Membru din: Vin Dec 29, 2023 1:54 pm

Re: Eroare accesare

#22 Mesaj de papucc163277 »

Nu inteleg de ce la actualizari automate nu apar codurile si la licentele active de stocuri

costeas138
Mesaje: 1
Membru din: Mie Sep 18, 2024 7:48 pm

Re: Eroare accesare e-factura

#23 Mesaj de costeas138 »

Când încerc să deschid e-facutra pentru a o printa îmi apare mesajul ca factura nu a fost introdusă în SPV și am făcută actualizarea la zi. Ce ar trebui să fac?

Scrie răspuns