Eroare accesare
Eroare accesare
Buna!
In urma ultimei actualizare din 31.03, nu mai functioneaza programul. Se actulizeaza si se deschide fereastra unde ar trebui sa introduc codurile de activare. Prolema ca in fereastra nu mai apar campurile unde trebuie introduse codurile, doar cele doua casute stocuri si conta care se pot bifa doar.
In urma ultimei actualizare din 31.03, nu mai functioneaza programul. Se actulizeaza si se deschide fereastra unde ar trebui sa introduc codurile de activare. Prolema ca in fereastra nu mai apar campurile unde trebuie introduse codurile, doar cele doua casute stocuri si conta care se pot bifa doar.
Re: Eroare accesare
Buna ziua,
aceeasi problema o am si eu...
aceeasi problema o am si eu...
Re: Eroare accesare
Eu am reinstalat updateul si tot asa se prezinta. Asteptam un raspuns...sa putem debloca programul
-
- Mesaje: 4
- Membru din: Mar Noi 01, 2022 10:25 am
Re: Eroare accesare
aceeasi problema o am....la actualizare primesc notificare ca nu am licenta activa...dar licentele sunt active!
Re: Eroare accesare
Deschideti pagina: https://secure.livechatinc.com/customer/action/open_chat?license_id=18768180 (si completati datele dvs.)
Intrebati asistentul virtual sau luati legatura cu un operator.
Intrebati asistentul virtual sau luati legatura cu un operator.
Re: Eroare accesare
Nu trebuie să faceți nimic legat de coduri. Acestea nu mai există. Dacă vă apare mesajul că nu aveți licență activă atunci așa este - nu aveți pentru acel calculator.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Re: Eroare accesare
Licenta am, scrie ca pana in 17.06.
-
- Mesaje: 4
- Membru din: Mar Noi 01, 2022 10:25 am
Re: Eroare accesare
Nu este adevarat! Si eu am aceeasi problema. Am licenta activa, am 3 licente active si stau cu programul blocat de azi-dimineata. In contul de saga vad toate 3 licente active, valabilitate au. Si cand am dat actualizare am eroare ca NU am licente active pe cont. De dimineata stau cu emailuri si nu se rezolva nimic. Am trimis poze doveditoare, acum am trimis si video.
Re: Eroare accesare
Este clar ca ceva nu este ok cu ultimul update. Stam de azi dimineata si nu putem factura, nu putem incasa, cu activitate blocata. La telefon nu se poate, aici nu prea am solutii. Eu am trimis mail cu poze cu erorile aparute. astept cu interes sa dea o solutie
Re: Eroare accesare
Daca programul este instalat corect functioneaza bine (cel putin pentru licentele mai vechi in care este afisat codul ID). Nu ati clarificat in ce mod folositi saga (poate pentru ca nu cunoasteti). Remote desktop pe server, legatura directa in retea la server (client dedicat) sau folder partajat. La mecanismul nou de activare (fara coduri) probabil ca trebuie sa aveti un anume port deschis din reteaua locala catre serverele saga.
Ultima oară modificat Lun Mar 31, 2025 3:26 pm de către ciucam288, modificat 1 dată în total.
Re: Eroare accesare
Eu am un singur pc, pe care e instalat programul. Cred ca a fost setat ca si server. dar nu se foloseste in retea, nu are acces altcineva din alta locatie la program.
-
- Mesaje: 4
- Membru din: Mar Noi 01, 2022 10:25 am
Re: Eroare accesare
eu am un pc- server si 2 laptopuri setate client-server. Am 3 licente. Problema este clar de la ei. Pana acum am facut toate update-urile si nu au fost probleme. Acum cand am dat actualizare la versiunea 359 pe server, mi-a aparut ca nu am licente active.
Re: Eroare accesare
Pt. vladutil896: Faceti backup la saga (tot folderul). Dupa backup stergeti din folderul saga fisierul config.fdb. Descarcati kitul complet saga si intalati peste folderul saga curent. Descrieti ce se intampla dupa terminarea instalarii. Apare (dupa o vreme) lista cu societati? Se activeaza doar cu userul si parola?
Re: Eroare accesare
@szekeyl
Asigurați-vă că aveți introduse corect datele de utilizator!! Userul și parola. Pentru că e posibil ca acestea să nu fie introduse corect în ecranul de activare.
@vladutil896 - accesați programul prin RDP cumva? Prin alt sistem de acces remote?!
Asigurați-vă că aveți introduse corect datele de utilizator!! Userul și parola. Pentru că e posibil ca acestea să nu fie introduse corect în ecranul de activare.
@vladutil896 - accesați programul prin RDP cumva? Prin alt sistem de acces remote?!
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Re: Eroare accesare
Am verificat de 5 minute, user si parola. toate sunt ok. Am urmat si pasi de pe livechat, verificat tot, repornit pc-ul. Tot nimic. acum astept pe livechat sa ajung la rand.