Eroare accesare

Intrebari - raspunsuri diverse despre programele SAGA
Mesaj
Autor
szekeyl
Mesaje: 7
Membru din: Mar Iun 23, 2020 1:21 pm

Eroare accesare

#1 Mesaj de szekeyl »

Buna!
In urma ultimei actualizare din 31.03, nu mai functioneaza programul. Se actulizeaza si se deschide fereastra unde ar trebui sa introduc codurile de activare. Prolema ca in fereastra nu mai apar campurile unde trebuie introduse codurile, doar cele doua casute stocuri si conta care se pot bifa doar.

aileneim
Mesaje: 3
Membru din: Vin Aug 21, 2015 12:02 pm

Re: Eroare accesare

#2 Mesaj de aileneim »

Buna ziua,
aceeasi problema o am si eu...

szekeyl
Mesaje: 7
Membru din: Mar Iun 23, 2020 1:21 pm

Re: Eroare accesare

#3 Mesaj de szekeyl »

Eu am reinstalat updateul si tot asa se prezinta. Asteptam un raspuns...sa putem debloca programul

vladutil896
Mesaje: 4
Membru din: Mar Noi 01, 2022 10:25 am

Re: Eroare accesare

#4 Mesaj de vladutil896 »

aceeasi problema o am....la actualizare primesc notificare ca nu am licenta activa...dar licentele sunt active!

ciucam288
Mesaje: 354
Membru din: Joi Iun 03, 2021 10:37 am

Re: Eroare accesare

#5 Mesaj de ciucam288 »

Deschideti pagina: https://secure.livechatinc.com/customer/action/open_chat?license_id=18768180 (si completati datele dvs.)
Intrebati asistentul virtual sau luati legatura cu un operator.

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 27345
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: Eroare accesare

#6 Mesaj de tomac »

Nu trebuie să faceți nimic legat de coduri. Acestea nu mai există. Dacă vă apare mesajul că nu aveți licență activă atunci așa este - nu aveți pentru acel calculator.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

szekeyl
Mesaje: 7
Membru din: Mar Iun 23, 2020 1:21 pm

Re: Eroare accesare

#7 Mesaj de szekeyl »

Licenta am, scrie ca pana in 17.06.

vladutil896
Mesaje: 4
Membru din: Mar Noi 01, 2022 10:25 am

Re: Eroare accesare

#8 Mesaj de vladutil896 »

tomac scrie: Lun Mar 31, 2025 1:58 pm Nu trebuie să faceți nimic legat de coduri. Acestea nu mai există. Dacă vă apare mesajul că nu aveți licență activă atunci așa este - nu aveți pentru acel calculator.
Nu este adevarat! Si eu am aceeasi problema. Am licenta activa, am 3 licente active si stau cu programul blocat de azi-dimineata. In contul de saga vad toate 3 licente active, valabilitate au. Si cand am dat actualizare am eroare ca NU am licente active pe cont. De dimineata stau cu emailuri si nu se rezolva nimic. Am trimis poze doveditoare, acum am trimis si video.

szekeyl
Mesaje: 7
Membru din: Mar Iun 23, 2020 1:21 pm

Re: Eroare accesare

#9 Mesaj de szekeyl »

Este clar ca ceva nu este ok cu ultimul update. Stam de azi dimineata si nu putem factura, nu putem incasa, cu activitate blocata. La telefon nu se poate, aici nu prea am solutii. Eu am trimis mail cu poze cu erorile aparute. astept cu interes sa dea o solutie

ciucam288
Mesaje: 354
Membru din: Joi Iun 03, 2021 10:37 am

Re: Eroare accesare

#10 Mesaj de ciucam288 »

Daca programul este instalat corect functioneaza bine (cel putin pentru licentele mai vechi in care este afisat codul ID). Nu ati clarificat in ce mod folositi saga (poate pentru ca nu cunoasteti). Remote desktop pe server, legatura directa in retea la server (client dedicat) sau folder partajat. La mecanismul nou de activare (fara coduri) probabil ca trebuie sa aveti un anume port deschis din reteaua locala catre serverele saga.
Ultima oară modificat Lun Mar 31, 2025 3:26 pm de către ciucam288, modificat 1 dată în total.

szekeyl
Mesaje: 7
Membru din: Mar Iun 23, 2020 1:21 pm

Re: Eroare accesare

#11 Mesaj de szekeyl »

Eu am un singur pc, pe care e instalat programul. Cred ca a fost setat ca si server. dar nu se foloseste in retea, nu are acces altcineva din alta locatie la program.

vladutil896
Mesaje: 4
Membru din: Mar Noi 01, 2022 10:25 am

Re: Eroare accesare

#12 Mesaj de vladutil896 »

eu am un pc- server si 2 laptopuri setate client-server. Am 3 licente. Problema este clar de la ei. Pana acum am facut toate update-urile si nu au fost probleme. Acum cand am dat actualizare la versiunea 359 pe server, mi-a aparut ca nu am licente active.

ciucam288
Mesaje: 354
Membru din: Joi Iun 03, 2021 10:37 am

Re: Eroare accesare

#13 Mesaj de ciucam288 »

Pt. vladutil896: Faceti backup la saga (tot folderul). Dupa backup stergeti din folderul saga fisierul config.fdb. Descarcati kitul complet saga si intalati peste folderul saga curent. Descrieti ce se intampla dupa terminarea instalarii. Apare (dupa o vreme) lista cu societati? Se activeaza doar cu userul si parola?

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 27345
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: Eroare accesare

#14 Mesaj de tomac »

@szekeyl
Asigurați-vă că aveți introduse corect datele de utilizator!! Userul și parola. Pentru că e posibil ca acestea să nu fie introduse corect în ecranul de activare.

@vladutil896 - accesați programul prin RDP cumva? Prin alt sistem de acces remote?!
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

szekeyl
Mesaje: 7
Membru din: Mar Iun 23, 2020 1:21 pm

Re: Eroare accesare

#15 Mesaj de szekeyl »

Am verificat de 5 minute, user si parola. toate sunt ok. Am urmat si pasi de pe livechat, verificat tot, repornit pc-ul. Tot nimic. acum astept pe livechat sa ajung la rand.

Scrie răspuns