Achiziţie licenţe
Cum obţin acces la asistenţă şi actualizări?
Paşi de urmat pentru obţinerea unei licenţe pentru asistenţă şi actualizări:
- Se completează formularul pentru persoane fizice sau persoane juridice (după caz).
- Se plăteşte contravaloarea licenţei folosind datele din factura proformă generată.
În maxim 24 ore de la realizarea plăţii, veţi putea activa programul şi descărca factura din contul de utilizator de pe site-ul www.sagasoft.ro.
Atenţie!
Asistenţa se va desfăşura numai cu persoana de contact şi va fi acordată telefonic, la numerele publicate pe domeniul www.sagasoft.ro, şi prin email pe adresa
Pentru fiecare client, va fi comunicată o parolă care va fi folosită pentru accesul, pe site, la descărcarea actualizărilor programelor.
De asemenea, parola va fi comunicată la solicitarea asistenţei, prin comunicare directă, dacă se foloseşte telefonul şi în subiectul mesajului, dacă se foloseşte emailul.
De asemenea, parola va fi comunicată la solicitarea asistenţei, prin comunicare directă, dacă se foloseşte telefonul şi în subiectul mesajului, dacă se foloseşte emailul.
O licenţă de asistenţă şi actualizări poate fi achiziţionată/reînnoită numai pentru o perioada de 1 an.