Actualizări - SAGA B
Fiecare actualizare aduce noi funcționalități sau ajustări pentru a răspunde modificărilor legislative și cerințelor utilizatorilor. Pentru a beneficia de o funcționare optimă, recomandăm actualizarea programului la ultima versiune disponibilă.
ver 3.0.253
05.05.2010
-
1. 1. S-au actualizat declaratiile 100 si 102.
2. La "Salariati", pentru salariatii permanenti, in panoul "Detalii", s-a introdus optiunea "Fara contrib. sanatate - societate", care permite a nu se calcula fondul de sanatate datorat de societate. Aceasta optiune este utila pentru somerii angajati in baza ordonantei 13/2010.
ver 3.0.252
26.02.2010
-
1. La ecranele "Situatie furnizori" si "Situatie clienti" s-au efectuat modificari la modul de preluare a datelor. De asemenea, s-a renuntat la coloana "Sold contabil", pentru ca, in noul sistem de calcul, valorile din aceasta ar fi fost intotdeauna egale cu cele din colona "Neachita final", informatia fiind redundanta.
2. Au fost optimizati o serie de algoritmi din program. Astfel "Situatia clientilor", "Situatia furnizorilor" si "Inregistrarea operatiilor contabile aferente stocurilor" din inchiderea de luna, in majoritatea cazurilor, vor functiona mai rapid.
3. La generarea fiselor fiscale, in rubrica "Alte deduceri", acum se preiau retinerile din "Venit baza de calcul" (sindicat, pensie facultativa).
4. La click pe butonul de transfer in Excel, rezultatul se poate vizualiza si in in cazul in care se foloseste OpenOffice.
5. S-a introdus posibilitatea tiparirii planului de amortizare, in ecranul aferent.
6. S-a actualizat nomenclatorul COR din Registrul de evidenta al salariatilor.
ver 3.0.251
06.02.2010
-
1. S-au actualizat declaratiile 100,102,103,300,390 si CAS.
2. S-a actualizat bilantul.
ver 3.0.250
21.12.2009
-
1. S-au actualizat declaratiile 100,102 si 103.
2. S-au adus modificari ecranului "Imobilizari". Acum modernizarile, reevaluarile, casarea si vanzarea se introduc in tabelul din partea inferioara a ecranului. Beneficiile noului sistem de lucru vor fi valabile numai pentru imobilizarile nou introduse. Pentru acestea, campurile "Val. ramasa" si "Dur. ramasa" nu mai sunt editabile, valorile aferente calculandu-se automat, in functie de data de intrare, valoare si modernizarile existente.
3. In ecranul "Salariati", s-a introdus o noua coloana numita "Nr. zile CO/an", in care se va introduce numarul de zile de concediu de odihna, pe care salariatul are dreptul sa le primeasca, pe an. Valoarea implicita a acestui camp este 21.
4. S-au actualizat, in parte, conturile IBAN ale ITM-urilor, in functie de informatiile disponibile.
5. In ecranele "Situatie furnizori/clienti", la "Reglare avansuri/stornari", s-a introdus o optiune numita "Reglare in FIFO", care permite reglarea automata a sumelor neasociate cu facturile, acestea fiind preluate dupa principiul FIFO.
6. In meniul "Diverse", a fost adugat un nou ecran numit "Situatii financiare", in care se pot vizualiza grafic evolutiile profitului, veniturilor, cheltuielilor, incasarilor si platilor, pe perioade date de utilizator.
7. La Declaratiile 100,102,103 si 300, s-a introdus un buton numit "Generare XML", care genereaza un fisier de tip "XML", cu datele din declaratii. Acest fisier poate fi importat in fisierul de tip "PDF", care se transmite on-line, cu ajutorul optiunii "Import data", din meniul "Document\Forms", al programului "Adobe Reader". Dupa import, trebuie apasat butonul "Validare", din formular. Aceasta optiune poate fi folosita numai de catre utilizatorii care au certificat digital calificat, pentru semnatura electronica.
ver 3.0.249
16.09.2009
-
1. S-a actualizat declaratia pentru somaj.
2. Pentru toate declaratiile din program, s-a introdus posibilitatea salvarii fisierelor in alta locatie, aleasa de utilizator. La click pe butonul "Copiere fisiere", in cazul in care nu exista nicio discheta in unitatea A sau calculatorul nu are o astfel de unitate, programul propune salvarea in alta locatie.
3. S-a introdus suport pentru generarea fiselor fiscale pentru anul 2009. In acest sens, trebuie ales anul din casuta cu lista, situat in partea stanga-sus a ecranului, din care se genereaza declaratia.
ver 3.0.248
20.07.2009
-
1. S-a actualizat declaratia 100.
2. S-a imbunatatit ecranul pentru introducerea concediilor medicale.
3. In declaratia de sanatate s-a introdus o noua categorie de asigurat ("Scutit de la plata contributiei") necesara pentru salariatii aflati in somaj tehnic. De asemenea, acum se poate modifica procentul acordat pentru perioada de somaj tehnic in statul de salarii, panoul "Detalii".
4. La Registrul de Evidenta al Salariatilor, s-a actualizat nomenclatorul COR.
ver 3.0.247
28.04.2009
-
1. S-a actualizat raportul "Propunere de angajare" cf. Ordin nr. 547///20.03.2009.
2. La ecranul "Import date", s-a adaugat un nou sistem de import de date, direct din arhive generate din program, din ecranul "Intretinere BD". Acest sistem permite importul oricaror inregistrari existente, pentru o perioada, acestea putand fi bifate dupa selectarea arhivei. De asemenea, in cazul in care apar inregistrari duplicate la nivelul codurilor de furnizori, clienti sau articole, programul le muta automat pe coduri noi.
3. In cazul in care este selectata o inregistrare, daca se apasa butonul "INS", sa va afisa o lisa a operatiunilor de adaugare, modificare, validare si devalidare aferente inregistrarii curente. Facilitatea functioneaza pentru inregistrarile recente, introduse de la versiunea 3.0.328 si poate fi folosita numai de utilizatorul "ADMIN".
4. La ecranul "State salarii", panoul "Detalii", s-au introdus doua campuri in care se pot introduce zilele de somaj tehnic. Zilele de somaj tehnic din primele 3 luni, pentru care nu se platesc contributiile, se vor introduce in primul camp.
5. S-a introdus suport pentru generarea fisierelor pentru transfer pe card pentru Unicredit, BancPost si Bank of Cyprus.
6. La ecranul "Intretinere BD", s-a introdus o noua pagina numita "Modificare coduri", care contine in plus posibilitatea modificarii codurilor de articole si gestiuni.
ver 3.0.246
05.03.2009
-
1. S-au actualizat procentele pentru contributiile CAS.
2. La ecranul de afisare al balantei, in partea stanga-jos a paginii, s-a introdus un buton care permite afisarea fisei de cont, pentru contul selectat din balanta.
3. La ecranul "Fise conturi", in partea stanga-jos a paginii, s-a introdus un buton care are ca pictograma o sageata circulara si afiseaza inregistrarea pozitiei curente din fisa, in ecranul "Articole contabile". Daca pozitia curenta din fisa a fost generata din ecranele "Intrari", "Iesiri" sau "State", se vor afisa inregistrarile primare, direct in aceste ecrane.
4. S-a actualizat declaratia CAS.
5. S-a actualizat declaratia 102.
ver 3.0.245
30.01.2009
-
1. S-au actualizat procentele pentru contributiile la CAS si la FAMBP. De asemenea, salariul minim pe economie a devenit 600 RON.
2. S-a actualizat declaratia CAS.
3. La "Situatie stocuri", deasupra tabelului cu date, s-a adaugat un buton care deschide fisa articolului curent.
ver 3.0.244
12.01.2009
-
1. S-a actualizat decontul de TVA (declaratia 300).
2. S-a actualizat declaratia 102.
3. La ecranul "Comenzi" s-a introdus suport pentru administrarea comenzilor pentru furnizori. In acest sens, a aparut colona "Tip", care contine doua optiuni, "Intrare" si "Iesire". Comenzile pentru furnizori se pot importa in intrari.
4. S-au extins posibilitatile de filtrare la "Situatie aprovizionari" si "Situatie vanzari".
5. La "Salariati", la ecranul de tiparire al adeverintei, s-a introdus o pagina noua numita "Sanatate" care permite generarea automata a adeverintelor pentru Casa de sanatate.