Actualizări - PubLine

Actualizări - PubLine

ver. 1.0.4.2201
12.03.2013
    1. A fost introdusa casa de marcat INCOTEX 180F. Pe langa tiparirea bonurilor fiscale, aceasta casa de marcat suporta tiparirea comenzilor ferme, a notelor de plata si a raportului Z direct din program.
    2. Au fost aduse cateva modificari ecranului "Configurare program".
    3. Au fost eliminate marginile pentru rapoartele "Comanda ferma" si "Nota de plata".
    4. A fost rezolvata problema ce aparea in cazul tiparirii notelor de plata, din cauza careia imprimanta derula mai multa hartie decat era necesar.
ver. 1.0.4.2116
04.03.2013
    1. A fost introdusa filtrarea pe modalitati de plata in ecranul "Situatii/Situatii listari"
ver. 1.0.4.2063
22.02.2013
    1. In ecranul de administrare rezervare a fost adaugat un buton suplimentar "Servicii cazare" pentru a putea adauga diferite servicii direct pe factura de cazare.
    2. A fost introdus suport pentru anumite modele mai vechi ale caselor de marcat Optima, care folosesc driverul OPTIKEY.
ver. 1.0.4.1956
07.02.2013
    1. A fost adaugata posibilitatea de inchidere a unei comenzi conform serviciilor de masa incluse in cazare.
    Articolele care fac parte din comenzile inchise astfel vor fi transferate in Saga in ecranul "Alte operatii cu stocuri/Operatii speciale", sau in ecranul "Bonuri de consum", pentru articolele consumabile.
    2. A fost adaugata o pagina "Avansat" in ecranul "Administrare/Salvare/Restaurare baza de date", accesibila numai utilizatorilor de tip ADMIN.
ver. 1.0.4.1878
05.02.2013
    1. A fost introdus suport pentru casa de marcat ACLAS.
    2. A fost adaugata optiunea "Driver-ul functioneaza in mod rezident", pentru anumite modele de case de marcat, ale caror driver suporta acest mod. Optiunea poate fi accesata din ecranul "Administare/Configurare program", pagina "Casa de marcat".
    3. A fost adaugat suport pentru driverul SellText, pentru casele de marcat DATECS. Pentru a tipari un bon fiscal folosind acest driver, trebuie sa activati optiunea "Driver-ul functioneaza in mod rezident".
    4. A fost rezolvata o problema ce nu permitea acordarea de discount in cazul caselor de marcat Eltrade si Partner.
    5. Pentru casa de marcat Eltrade a fost rezolvata problema incasarii cu mai multe modalitati de plata.
ver. 1.0.4.1758
30.01.2013
    1. In ecranul de comanda a fost introdus un buton pentru sincronizarea nomenclatoarelor cu programul SAGA
    2. A fost actualizat modulul de sincronizare a datelor cu Saga.
ver. 1.0.4.1710
27.01.2013
    1. A fost adaugat un drept nou la nivel de ospatari: "Delogare automata la iesirea de pe masa". Prin activarea acestei optiuni, la fiecare iesire de pe masa in lucru, ospatarul va fi delogat automat.

    Au fost aduse urmatoarele modificari modulului de cazare:
    1. Au fost adaugate informatii referitoare la numarul de persoane cazate in ziua de lucru. Acestea sunt afisate in ecranul "Cazare" in partea de jos.
    2. Au fost introduse doua rapoarte noi:
    - "Lista rezervari": afiseaza lista rezervarilor in perioada selectata, grupata pe clienti;
    - "Calendar rezervari": afiseaza grafic situatia camerelor in perioada selectata.
    3. Au fost introduse 3 filtre noi in ecranul "Cazare":
    - "Stare rezervare": vor fi afisate numai rezervarile de tipul : confirmata, neconfirmata;
    - "Stare cazare": vor fi afisate numai rezervarile de tipul : checked-in, checked-out;
    - "Client": vor fi afisate numai rezervarile care apartin acelui client
    4. A fost introdusa "Lista neagra". In aceasta lista vor fi introdusi clientii cu probleme. Acestia vor fi reprezentati prin culoarea rosie in ecranul "Cazari" si "Mod restaurant". "Lista neagra" poate fi accesata din meniul "Fisiere".
ver. 1.0.4.1371
13.01.2013
    1. A fost adaugat raportul "Situatie camere libere" in ecranul "Cazari".
    2. A fost adaugat un meniu de operatii rapide legate de cazari.
ver. 1.0.4.1263
18.12.2012
    1. A fost introdusa in rapoarte modalitatea de plata CEC.
    2. A fost introdus raportul pe ospatari in ecranul "Livrari la domiciliu".
    3. A fost adaugat filtrul pe agenti in ecranul "Situatie comenzi".
    4. Incepand cu data de 01.01.2013, la generarea facturilor se va tine cont de setarea din SAGA referitoare la TVA colectata la incasare.
ver. 1.0.4.1148
12.12.2012
    1. A fost introdus un algoritm de optimizare a bazei de date. Acesta ruleaza la fiecare actualizare a bazei de date si poate fi accesat ulterior din ecranul "Administrare/Salvare/restaurare baza de date".