Programe de contabilitate, salarii şi evidenţă de stocuri. Descarcă şi foloseşte gratuit cele mai utilizate programe de contabilitate din România.

Actualizări - SAGA C

ver 3.0.424 din 26.07.2013

    1. S-a actualizat Raportarea semestriala.
    2. S-a actualizat D112 si salariul minim pe economie.
    3. In "Registrul de evidenta al salariatilor" s-a adaugat o pagina noua pentru ecranul "Istoric salariat".

ver 3.0.423 din 18.07.2013

    1. S-a introdus suport pentru generarea actelor aditionale aferente contractului individual de munca si a deciziilor de incetare in ecranul "Istoric salariat" accesabil din ecranul pentru generarea Registrului de evidenta al salariatilor. Actele aditionale se vor genera intr-un formular PDF editabil.
    2. In ecranul "Contracte" s-a introdus un nou tabel care permite, optional, introducerea pozitiilor si sumelor care trebuie sa apara in factura generata automat. Optiunea este utila in cazul in care pe factura trebuie sa apara mai multe pozitii cu valoare fixa.
    3. In ferestrele de cautare s-a introdus o optiune numita "Textul exact", care permite cautarea pozitiilor din tabele identice cu textul introdus. Daca se cauta sume exacte trebuie introduse si zecimalele aferente chiar daca sunt nule.

ver 3.0.422 din 18.06.2013

    1. S-au actualizat coeficientii de calcul pentru contributia de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale.
    2. S-a actualizat D112.
    3. S-a eliminat ecranul "Fise conturi sub forma T", functionalitatile aferente acestuia fiind introduse in ecranul "Fise conturi", in pagina nou introdusa numita "In forma T".

ver 3.0.421 din 25.05.2013

    1. In ecranul "Salariati -> Registru evidenta salariati" s-a introdus butonul "Contract de munca" care permite generarea in format PDF editabil a contractului de munca. Modificarile necesare, care nu pot fi realizate automat, se vor efectua direct in formularul PDF.
    2. Inchiderea TVA-ului aferent platitorilor trimestriali se va realiza lunar, pentru inregistrarea valorii TVA-ului colectat aferent facturilor neincasate in termen de 90 de zile.
    3. S-a actualizat formularul PDF al Declaratiei 100.

ver 3.0.420 din 09.04.2013

    1. In ecranul "Configurare societati", pagina "Setari diverse", s-au introdus optiuni noi care permit includerea denumirii articolului/serviciului din intrari/iesirii in articolele contabile generate.
    2. Facturile tertilor introdusi pe analitice la conturile 462 si 461 se pot asocia acum si din registrul de casa sau jurnalul de banca.
    3. In ecranele "Intrari - valuta" sau "Iesiri - valuta" se pot introduce si avize.

ver 3.0.419 din 27.03.2013

    1. S-a refacut partea de intrari in valuta de la furnizori din afara UE. In varianta curenta suma aferenta transportului, taxele, comisionul si accizele nu se mai recalculeaza, ci se repartizeaza conform sumelor introduse in pozitiile tarifare, daca acestea sunt introduse. Altfel, aceste taxe se vor completa manual.
    2. In cazurile in care se foloseste o casa de marcat in regim printer fiscal, daca se bifeaza optiunea "Preia client pe bon", se va tipari si codul fiscal al clientului.
    3. Pentru facturile de vanzare care cuprind cote diferite de TVA acum se tiparesc procentele pentru fiecare linie.
    4. In ecranul "Jurnale de cumparari / vanzari" s-au introdus doua butoane, care au ca pictograma un calculator, pentru a afisa calculul taxei deductibile sau colectate. De asemenea, s-au eliminat coloanele cu baza si TVA aferente platilor/incasarilor.

ver 3.0.418 din 14.03.2013

    1. S-a actualizat formularul PDF pentru D101.
    2. In ecranul "Intretinere BD", pagina "General" s-a introdus pozitia "Modificare fonturi". Aceasta are efect asupra informatiilor din toate tabelele din program.
    3. S-a introdus posibilitate exportului/importului din fisiere pentru intrarile si iesirile in valuta.

    19.03.2013
    4. S-a actualizat declaratia 010.

ver 3.0.417 din 04.03.2013

    1. S-a actualizat declaratia 112.
    2. S-a introdus declaratia 101 pentru ianuarie 2013 pentru firmele care trec la impozitarea pe venit cf. prevederilor OG 8/2013.